Miben más egy modern szemüveglencse?
Napjainkban a megnövekedett képernyőidő miatt sokan érezzük a digitális szemfáradtságot, szemünknek számos kihívással kell megbirkóznia. A beltérben eltöltött hosszabb idő megnöveli a közelre nézés arányát, a digitális eszközök fokozott használata magasabb kékfény-terhelést okoz, veszélyforrás a látásra károsan ható UV-sugárzás is. A káros hatások mellett pedig egyre kevesebbet pihentetjük a szemeinket. Rohamosan növekszik a rövidlátók száma már a gyerekek körében is, pedig a modern technológia, a megfelelő vizsgálat és a minőségi lencsék megkönnyítik a mindennapjainkat, és hosszú távon őrzik az éleslátást.
A ZEISS több mint 175 éve fejleszti a lencséit, és speciális technológiával vizsgálja a szemünket, például a ZEISS i.Profilerplus hullámfont technológiával működik: fénysugarakat továbbít a szembe, és elemzi, hogyan érkeznek vissza a sugarak onnan. 1500 ponton méri le a szem teljes optikai rendszerét, valamint a szaruhártyát, és egy térképet készít 3D-ben. Megmutatja, pontosan hogyan is lát a páciens és 0,01 dioptria pontossággal meghatározza a szem fénytörését.
A ZEISS BlueGuard lencsék már alapanyagukban szűrik a kék fényt, és esztétikus megjelenés mellett a káros kék fény akár 40%-át is kiszűrik, és az összes szemüveglencséje – még a színtelenek is – teljes körű UV-védelemmel rendelkezik és a prémium napszemüvegekkel megegyező védelmet biztosít. Személyre szabott lencséi nemcsak az üzleti életben, a digitális munkavégzés során, de az egész családnak védelmet nyújt, a gyerekeknek a közellátás (miópia) fokozódása lassítható, a ZEISS speciálisan erre kifejlesztett lencsecsaládjával, a ZEISS MyoCare lencsékkel.
Szemüvegviselőként érdemes évente ellenőriztetni látásunkat! Ha további információra van szüksége, vagy szívesen elvégezne egy gyorstesztet, keresse fel a zeiss.hu/vision weboldalát, és válasszon a ZEISS partner-optikusai közül országszerte! (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >