MI: optimalizált ellátási lánc, személyre szabott retail ajánlatok
Az elmúlt évek egyik legfontosabb retail trendje az egyre személyre szabottabb fogyasztói ajánlatok erősödése volt. A brit Dressipi ezt az irányt lovagolta meg a mesterséges intelligencia támogatásával.

A mesterséges intelligencia ebben is segít
A cég alapítóit saját rossz tapasztalataik inspirálták, amelyeket a megfelelő áru megtalálása során éltek át.
A Dressipi olyan szoftver platformot fejlesztett, amely eszközöket ad a retailerek kezébe ahhoz, hogy személyre szabhassák termékeiket a vásárlóknak. A szoftver ötvözi az emberi stylist tapasztalatát az MI-vel annak érdekében, hogy magas minőségű terméket és brand adatokat fejleszthessenek.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával mérsékelné a áruveszteséget az Edeka Paschmann Düsseldorfban
Az Edeka Paschmann német élelmiszerlánc elsőként vezetett be mesterséges intelligencián…
Tovább olvasom >Stabilitásra fókuszálnak és már készülnek a növekedésre a hazai vállalkozások
A működési stabilitásra koncentrálnak jelenleg a hazai vállalkozások, emellett beruházásokat…
Tovább olvasom >A jövő boltja már nyitva van
A fizetési technológiák gyors ütemű fejlődése, az üzletek biztonságának megerősítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kistelepülések lakosságát sújtja leginkább Lázár rendelete
Újabb intézkedéssel sanyargatja a kormány a vásárlókat, amikor lehetetlenné teszi,…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 578 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Júliusban a külkereskedelmi termékforgalom aktívuma 578 millió euró volt, 589…
Tovább olvasom >Hogyan kerüljük el a mikroműanyagokat a konyhában?
A Körkörös.hu legfrissebb összeállításában több tippet is közöl arra vonatkozóan,…
Tovább olvasom >