MI: optimalizált ellátási lánc, személyre szabott retail ajánlatok
Az elmúlt évek egyik legfontosabb retail trendje az egyre személyre szabottabb fogyasztói ajánlatok erősödése volt. A brit Dressipi ezt az irányt lovagolta meg a mesterséges intelligencia támogatásával.

A mesterséges intelligencia ebben is segít
A cég alapítóit saját rossz tapasztalataik inspirálták, amelyeket a megfelelő áru megtalálása során éltek át.
A Dressipi olyan szoftver platformot fejlesztett, amely eszközöket ad a retailerek kezébe ahhoz, hogy személyre szabhassák termékeiket a vásárlóknak. A szoftver ötvözi az emberi stylist tapasztalatát az MI-vel annak érdekében, hogy magas minőségű terméket és brand adatokat fejleszthessenek.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
EY: Már a magyar cégeket is mesterséges intelligenciával támadják
Idehaza is a vállalati visszaélések mindennapos eszközévé vált a mesterséges…
Tovább olvasom >Százból huszonkét magyar tart a humanoid robotoktól
Ha valakinek van felesleges 12–14 millió forintja, januártól már Magyarországon…
Tovább olvasom >Vegyes érzelmekkel viszonyulnak a magyarok a humanoid robotokhoz
Januártól 12–14 millió forintos áron már Magyarországon is elérhetők a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Módosultak és kiegészültek az RSzKF járvány miatti intézkedések
Újabb intézkedéseket vezet be és a már meglévőeken is módosít…
Tovább olvasom >További segítséget kapnak a ragadós száj- és körömfájás betegséggel sújtott agrárvállalkozások
A kormány lehetőséget teremt arra, hogy a Bérgarancia Alapból is…
Tovább olvasom >Miért lett olcsóbb a laktózmentes tej? – árrésstop, rejtett haszonkulcsok és a „mentes” termékek trükkje
Meglepő eredményre jutott egy friss árösszehasonlítás: a kormány által bevezetett…
Tovább olvasom >