MI: optimalizált ellátási lánc, személyre szabott retail ajánlatok
Az elmúlt évek egyik legfontosabb retail trendje az egyre személyre szabottabb fogyasztói ajánlatok erősödése volt. A brit Dressipi ezt az irányt lovagolta meg a mesterséges intelligencia támogatásával.

A mesterséges intelligencia ebben is segít
A cég alapítóit saját rossz tapasztalataik inspirálták, amelyeket a megfelelő áru megtalálása során éltek át.
A Dressipi olyan szoftver platformot fejlesztett, amely eszközöket ad a retailerek kezébe ahhoz, hogy személyre szabhassák termékeiket a vásárlóknak. A szoftver ötvözi az emberi stylist tapasztalatát az MI-vel annak érdekében, hogy magas minőségű terméket és brand adatokat fejleszthessenek.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Deloitte: átalakítja a pénzügyi szektort a mesterséges intelligencia
Jelentős hatékonyságnövekedést és új üzleti lehetőségeket teremtve hoz gyökeres változásokat…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >„Okos” technológia, brutális fogyasztás – Az MI rejtett ára
A mesterséges intelligencia energiaigénye gyorsabban nő, mint maga a technológia:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >