MI: optimalizált ellátási lánc, személyre szabott retail ajánlatok
Az elmúlt évek egyik legfontosabb retail trendje az egyre személyre szabottabb fogyasztói ajánlatok erősödése volt. A brit Dressipi ezt az irányt lovagolta meg a mesterséges intelligencia támogatásával.
A cég alapítóit saját rossz tapasztalataik inspirálták, amelyeket a megfelelő áru megtalálása során éltek át.
A Dressipi olyan szoftver platformot fejlesztett, amely eszközöket ad a retailerek kezébe ahhoz, hogy személyre szabhassák termékeiket a vásárlóknak. A szoftver ötvözi az emberi stylist tapasztalatát az MI-vel annak érdekében, hogy magas minőségű terméket és brand adatokat fejleszthessenek.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Kulcsfontosságú a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázása
Fontos, hogy az agráriumban minél többen kihasználják a digitális technológia…
Tovább olvasom >Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >Kína nyújtotta be eddig a legtöbb GenAI szabadalmat
A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) legfrissebb jelentése szerint 2014 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >