Mi mindent tartalmazhat egy brief?
• Mi a pontos célunk a display kihelyezésével?• Ki a termékek célcsoportja?
• Milyen típusú boltokban fognak állni a displayek?
• Magyarországon kívül is felhasználják? Ha igen, mely országokban?
• Milyen hosszú időre tervezzük a display igénybevételét?
• A bolton belül hova tervezzük az állvány elhelyezését?
• Milyen típusú displayre gondoltunk?
• Hányfajta márkát és összesen hány darab terméket akarok elhelyezni a displayen?
• Mi a termékek mérete, súlya? (Több displaygyártó említette, hogy gyakran kapnak rajzokat, megrendeléseket mértékegységek feltüntetése nélkül.)
• A termékeket előre összecsomagolják a displayjel, vagy csak az üzletben helyezik rá?
• Van-e az üzletek által kötelezően előírt displaymagasság, vagy körülbelül milyen magasságot várunk el?
• Összesen milyen mennyiséget szeretnénk gyártatni? (Ez persze függ attól, hogy milyen egységárat ad a gyártó. De legalább nagyságrendi számokat, illetve mennyiségi sávokat adjunk meg a gyártónak ahhoz, hogy tudjon kalkulálni.)
• Vannak-e speciális elvárások? (Kivilágíthatóság, mozgathatóság stb.)
• Grafikai anyagot a megrendelő biztosít, vagy a displaygyártó tervezi?
• Ha a megrendelő adja a fotót, mi a felbontása?
• Ha a grafikát a displaygyártó tervezi, akkor mi a kommunikáció célja, mit kommunikáljon a display?
• Melyek a logók, képi elemek kötelező Pantone-színei?
• Mintadarab gyártására van-e szükség?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >