Mi mindent tartalmazhat egy brief?
• Mi a pontos célunk a display kihelyezésével?• Ki a termékek célcsoportja?
• Milyen típusú boltokban fognak állni a displayek?
• Magyarországon kívül is felhasználják? Ha igen, mely országokban?
• Milyen hosszú időre tervezzük a display igénybevételét?
• A bolton belül hova tervezzük az állvány elhelyezését?
• Milyen típusú displayre gondoltunk?
• Hányfajta márkát és összesen hány darab terméket akarok elhelyezni a displayen?
• Mi a termékek mérete, súlya? (Több displaygyártó említette, hogy gyakran kapnak rajzokat, megrendeléseket mértékegységek feltüntetése nélkül.)
• A termékeket előre összecsomagolják a displayjel, vagy csak az üzletben helyezik rá?
• Van-e az üzletek által kötelezően előírt displaymagasság, vagy körülbelül milyen magasságot várunk el?
• Összesen milyen mennyiséget szeretnénk gyártatni? (Ez persze függ attól, hogy milyen egységárat ad a gyártó. De legalább nagyságrendi számokat, illetve mennyiségi sávokat adjunk meg a gyártónak ahhoz, hogy tudjon kalkulálni.)
• Vannak-e speciális elvárások? (Kivilágíthatóság, mozgathatóság stb.)
• Grafikai anyagot a megrendelő biztosít, vagy a displaygyártó tervezi?
• Ha a megrendelő adja a fotót, mi a felbontása?
• Ha a grafikát a displaygyártó tervezi, akkor mi a kommunikáció célja, mit kommunikáljon a display?
• Melyek a logók, képi elemek kötelező Pantone-színei?
• Mintadarab gyártására van-e szükség?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >