Mi hír a kávézóban?
A dubai Gulf News napilap érdekes marketing akciója volt a Tim Horton’s kávézók közönségének ellátása a mindenkori legfrissebb hírekkel; a projekt célja az új előfizetők gyűjtése, illetve a lap onlájn-forgalmának növelése volt.
A pultos a pohárra húzott kartonpapír-fogót egy speciális nyomtatóba tette, amely a lap legaktuálisabb cikkét ismerteti tweet-nyi, azaz maximum 140 leütésnyi terjedelemben, és ezt húzta rá a vendégnek átadott pohárra. Amennyiben a hír érdekelte a vendéget, kávézás közben okostelefonjával leolvashatta a rövid összefoglaló szöveg mellé nyomott URL vagy QL-kódot, aminek segítségével lehívhatta a teljes cikket.
Kapcsolódó cikkeink
Az Y- és a Z-generáció az RTD jegeskávé iránti kereslet növekedésének motorjai
A GlobalData friss adatai alapján a jegeskávé és kávéikülönlegességek iránti…
Tovább olvasom >Jelentős terjeszkedést tervez Indiában a Starbucks – háromnaponta nyit egy kávézót
A Starbucks Corp. a világ egyik leginkább teaszerető országát, Indiát…
Tovább olvasom >A lehető legdidaktikusabb kávézóasztal – A nap videója
Kamber Carroll „utcai” művész nagyon szeretheti a kávét, másképp hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >