Mi hír a kávézóban?
A dubai Gulf News napilap érdekes marketing akciója volt a Tim Horton’s kávézók közönségének ellátása a mindenkori legfrissebb hírekkel; a projekt célja az új előfizetők gyűjtése, illetve a lap onlájn-forgalmának növelése volt.
A pultos a pohárra húzott kartonpapír-fogót egy speciális nyomtatóba tette, amely a lap legaktuálisabb cikkét ismerteti tweet-nyi, azaz maximum 140 leütésnyi terjedelemben, és ezt húzta rá a vendégnek átadott pohárra. Amennyiben a hír érdekelte a vendéget, kávézás közben okostelefonjával leolvashatta a rövid összefoglaló szöveg mellé nyomott URL vagy QL-kódot, aminek segítségével lehívhatta a teljes cikket.
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Újra zenél az ország: elindult a Muzsikáló Magyarország 2025 program
Élő cigányzene szólal meg ismét országszerte – éttermek, kávézók, bisztrók…
Tovább olvasom >Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >