Mi hír a kávézóban?
A dubai Gulf News napilap érdekes marketing akciója volt a Tim Horton’s kávézók közönségének ellátása a mindenkori legfrissebb hírekkel; a projekt célja az új előfizetők gyűjtése, illetve a lap onlájn-forgalmának növelése volt.
A pultos a pohárra húzott kartonpapír-fogót egy speciális nyomtatóba tette, amely a lap legaktuálisabb cikkét ismerteti tweet-nyi, azaz maximum 140 leütésnyi terjedelemben, és ezt húzta rá a vendégnek átadott pohárra. Amennyiben a hír érdekelte a vendéget, kávézás közben okostelefonjával leolvashatta a rövid összefoglaló szöveg mellé nyomott URL vagy QL-kódot, aminek segítségével lehívhatta a teljes cikket.
Kapcsolódó cikkeink
Újra zenél az ország: elindult a Muzsikáló Magyarország 2025 program
Élő cigányzene szólal meg ismét országszerte – éttermek, kávézók, bisztrók…
Tovább olvasom >Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >Stabilan tartja magát a SZÉP-kártya – még ha nem is a Balatonnál
Bár kissé csökkent a népszerűsége, a SZÉP-kártya továbbra is a…
Tovább olvasom >Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >