MI-alapú bőrápolási konzultációs lehetőséget kínál a Sainsbury’s és a L’Oréal
A Sainsbury’s több mint 100 üzletében kapnak a dolgozók a L’Oréal Csoport mesterséges intelligenciával működő bőrápolási technológiájával felszerelt iPad-et, hogy a vásárlóknak személyre szabott bőrápolási tanácsokat adhassanak és termékeket ajánlhassanak.
Számos üzlethelyiségben külön „konzultációs pontok” is helyet kapnak.
A Sainsbury’s szépségápolási szakértői a szépségipari vállalat ModiFace technológiáját alkalmazó L’Oréal Paris Skin Genius és Garnier Skin Coach eszközök használatát támogató képzésben részesültek.
Az alkalmazás a vásárló arcának szkennelése után vizsgálja a ráncok mélységét, a „ragyogást”, a bőr feszességét, a pórusok minőségét, a pigmentációt és a finom ráncokat.
„Az eszköz 20 évnyi kutatás eredménye és egy több mint 15000 mintát tartalmazó adatbázist használva ad az egyes felhasználók bőrtípusa és igényei alapján személyre szabott tanácsokat egyszerűen egy szelfi elkészítésével” – közölte a vállalat.
Lex Bradshaw-Zanger, a L’Oréal marketing és digitális vezetője hozzátette: „Tudjuk, hogy fogyasztóink minden eddiginél biztosabbak akarnak lenni abban, hogy a pénzük elköltésekor helyesen döntenek, és ez alól a bőrük egészsége és ápolása kapcsán hozott döntések sem jelentenek kivételt.
A vállalat elmondta, hogy új szolgáltatása „elérhetőbbé” teszi a bőrápolási ajánlásoknak megfelelő cselekvést a vásárlók számára az élelmiszerüzletekben, egy olyan csatornában, amely „folyamatosan növekszik”.
Sophie Hogg, az élelmiszerlánc egészségügyi és szépségápolási kategóriáért felelős igazgatója elmondta: „Szépségápolási szakértőinknek kiemelt szerep jut, hiszen ők támogatják vásárlóinkat az üzletben a szépségápolási termékek közüli választásban. Ez a fantasztikus technológia pedig még személyre szabottabb szolgáltatás nyújtását teszi lehetővé.
„A személyes interakció és a technológia kombinációja valóban megkülönböztet bennünket másoktól, és újabb nyomós okot ad a vásárlóknak arra, hogy bevásárlásaik során megálljanak a szépségápolási részlegen is”.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >