MI-alapú bőrápolási konzultációs lehetőséget kínál a Sainsbury’s és a L’Oréal
A Sainsbury’s több mint 100 üzletében kapnak a dolgozók a L’Oréal Csoport mesterséges intelligenciával működő bőrápolási technológiájával felszerelt iPad-et, hogy a vásárlóknak személyre szabott bőrápolási tanácsokat adhassanak és termékeket ajánlhassanak.
Számos üzlethelyiségben külön „konzultációs pontok” is helyet kapnak.
A Sainsbury’s szépségápolási szakértői a szépségipari vállalat ModiFace technológiáját alkalmazó L’Oréal Paris Skin Genius és Garnier Skin Coach eszközök használatát támogató képzésben részesültek.
Az alkalmazás a vásárló arcának szkennelése után vizsgálja a ráncok mélységét, a „ragyogást”, a bőr feszességét, a pórusok minőségét, a pigmentációt és a finom ráncokat.
„Az eszköz 20 évnyi kutatás eredménye és egy több mint 15000 mintát tartalmazó adatbázist használva ad az egyes felhasználók bőrtípusa és igényei alapján személyre szabott tanácsokat egyszerűen egy szelfi elkészítésével” – közölte a vállalat.
Lex Bradshaw-Zanger, a L’Oréal marketing és digitális vezetője hozzátette: „Tudjuk, hogy fogyasztóink minden eddiginél biztosabbak akarnak lenni abban, hogy a pénzük elköltésekor helyesen döntenek, és ez alól a bőrük egészsége és ápolása kapcsán hozott döntések sem jelentenek kivételt.
A vállalat elmondta, hogy új szolgáltatása „elérhetőbbé” teszi a bőrápolási ajánlásoknak megfelelő cselekvést a vásárlók számára az élelmiszerüzletekben, egy olyan csatornában, amely „folyamatosan növekszik”.
Sophie Hogg, az élelmiszerlánc egészségügyi és szépségápolási kategóriáért felelős igazgatója elmondta: „Szépségápolási szakértőinknek kiemelt szerep jut, hiszen ők támogatják vásárlóinkat az üzletben a szépségápolási termékek közüli választásban. Ez a fantasztikus technológia pedig még személyre szabottabb szolgáltatás nyújtását teszi lehetővé.
„A személyes interakció és a technológia kombinációja valóban megkülönböztet bennünket másoktól, és újabb nyomós okot ad a vásárlóknak arra, hogy bevásárlásaik során megálljanak a szépségápolási részlegen is”.
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >