MI-alapú bőrápolási konzultációs lehetőséget kínál a Sainsbury’s és a L’Oréal
A Sainsbury’s több mint 100 üzletében kapnak a dolgozók a L’Oréal Csoport mesterséges intelligenciával működő bőrápolási technológiájával felszerelt iPad-et, hogy a vásárlóknak személyre szabott bőrápolási tanácsokat adhassanak és termékeket ajánlhassanak.
Számos üzlethelyiségben külön „konzultációs pontok” is helyet kapnak.
A Sainsbury’s szépségápolási szakértői a szépségipari vállalat ModiFace technológiáját alkalmazó L’Oréal Paris Skin Genius és Garnier Skin Coach eszközök használatát támogató képzésben részesültek.
Az alkalmazás a vásárló arcának szkennelése után vizsgálja a ráncok mélységét, a „ragyogást”, a bőr feszességét, a pórusok minőségét, a pigmentációt és a finom ráncokat.
„Az eszköz 20 évnyi kutatás eredménye és egy több mint 15000 mintát tartalmazó adatbázist használva ad az egyes felhasználók bőrtípusa és igényei alapján személyre szabott tanácsokat egyszerűen egy szelfi elkészítésével” – közölte a vállalat.
Lex Bradshaw-Zanger, a L’Oréal marketing és digitális vezetője hozzátette: „Tudjuk, hogy fogyasztóink minden eddiginél biztosabbak akarnak lenni abban, hogy a pénzük elköltésekor helyesen döntenek, és ez alól a bőrük egészsége és ápolása kapcsán hozott döntések sem jelentenek kivételt.
A vállalat elmondta, hogy új szolgáltatása „elérhetőbbé” teszi a bőrápolási ajánlásoknak megfelelő cselekvést a vásárlók számára az élelmiszerüzletekben, egy olyan csatornában, amely „folyamatosan növekszik”.
Sophie Hogg, az élelmiszerlánc egészségügyi és szépségápolási kategóriáért felelős igazgatója elmondta: „Szépségápolási szakértőinknek kiemelt szerep jut, hiszen ők támogatják vásárlóinkat az üzletben a szépségápolási termékek közüli választásban. Ez a fantasztikus technológia pedig még személyre szabottabb szolgáltatás nyújtását teszi lehetővé.
„A személyes interakció és a technológia kombinációja valóban megkülönböztet bennünket másoktól, és újabb nyomós okot ad a vásárlóknak arra, hogy bevásárlásaik során megálljanak a szépségápolási részlegen is”.
Kapcsolódó cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával lépne fel a bolti lopások ellen a Trigo
Új, mesterséges intelligencián és számítógépes látáson alapuló megoldással venné fel…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >