MI-alapú bőrápolási konzultációs lehetőséget kínál a Sainsbury’s és a L’Oréal
A Sainsbury’s több mint 100 üzletében kapnak a dolgozók a L’Oréal Csoport mesterséges intelligenciával működő bőrápolási technológiájával felszerelt iPad-et, hogy a vásárlóknak személyre szabott bőrápolási tanácsokat adhassanak és termékeket ajánlhassanak.
Számos üzlethelyiségben külön „konzultációs pontok” is helyet kapnak.
A Sainsbury’s szépségápolási szakértői a szépségipari vállalat ModiFace technológiáját alkalmazó L’Oréal Paris Skin Genius és Garnier Skin Coach eszközök használatát támogató képzésben részesültek.
Az alkalmazás a vásárló arcának szkennelése után vizsgálja a ráncok mélységét, a „ragyogást”, a bőr feszességét, a pórusok minőségét, a pigmentációt és a finom ráncokat.
„Az eszköz 20 évnyi kutatás eredménye és egy több mint 15000 mintát tartalmazó adatbázist használva ad az egyes felhasználók bőrtípusa és igényei alapján személyre szabott tanácsokat egyszerűen egy szelfi elkészítésével” – közölte a vállalat.
Lex Bradshaw-Zanger, a L’Oréal marketing és digitális vezetője hozzátette: „Tudjuk, hogy fogyasztóink minden eddiginél biztosabbak akarnak lenni abban, hogy a pénzük elköltésekor helyesen döntenek, és ez alól a bőrük egészsége és ápolása kapcsán hozott döntések sem jelentenek kivételt.
A vállalat elmondta, hogy új szolgáltatása „elérhetőbbé” teszi a bőrápolási ajánlásoknak megfelelő cselekvést a vásárlók számára az élelmiszerüzletekben, egy olyan csatornában, amely „folyamatosan növekszik”.
Sophie Hogg, az élelmiszerlánc egészségügyi és szépségápolási kategóriáért felelős igazgatója elmondta: „Szépségápolási szakértőinknek kiemelt szerep jut, hiszen ők támogatják vásárlóinkat az üzletben a szépségápolási termékek közüli választásban. Ez a fantasztikus technológia pedig még személyre szabottabb szolgáltatás nyújtását teszi lehetővé.
„A személyes interakció és a technológia kombinációja valóban megkülönböztet bennünket másoktól, és újabb nyomós okot ad a vásárlóknak arra, hogy bevásárlásaik során megálljanak a szépségápolási részlegen is”.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >