MI-alapú bőrápolási konzultációs lehetőséget kínál a Sainsbury’s és a L’Oréal
A Sainsbury’s több mint 100 üzletében kapnak a dolgozók a L’Oréal Csoport mesterséges intelligenciával működő bőrápolási technológiájával felszerelt iPad-et, hogy a vásárlóknak személyre szabott bőrápolási tanácsokat adhassanak és termékeket ajánlhassanak.
Számos üzlethelyiségben külön „konzultációs pontok” is helyet kapnak.
A Sainsbury’s szépségápolási szakértői a szépségipari vállalat ModiFace technológiáját alkalmazó L’Oréal Paris Skin Genius és Garnier Skin Coach eszközök használatát támogató képzésben részesültek.
Az alkalmazás a vásárló arcának szkennelése után vizsgálja a ráncok mélységét, a „ragyogást”, a bőr feszességét, a pórusok minőségét, a pigmentációt és a finom ráncokat.
„Az eszköz 20 évnyi kutatás eredménye és egy több mint 15000 mintát tartalmazó adatbázist használva ad az egyes felhasználók bőrtípusa és igényei alapján személyre szabott tanácsokat egyszerűen egy szelfi elkészítésével” – közölte a vállalat.
Lex Bradshaw-Zanger, a L’Oréal marketing és digitális vezetője hozzátette: „Tudjuk, hogy fogyasztóink minden eddiginél biztosabbak akarnak lenni abban, hogy a pénzük elköltésekor helyesen döntenek, és ez alól a bőrük egészsége és ápolása kapcsán hozott döntések sem jelentenek kivételt.
A vállalat elmondta, hogy új szolgáltatása „elérhetőbbé” teszi a bőrápolási ajánlásoknak megfelelő cselekvést a vásárlók számára az élelmiszerüzletekben, egy olyan csatornában, amely „folyamatosan növekszik”.
Sophie Hogg, az élelmiszerlánc egészségügyi és szépségápolási kategóriáért felelős igazgatója elmondta: „Szépségápolási szakértőinknek kiemelt szerep jut, hiszen ők támogatják vásárlóinkat az üzletben a szépségápolási termékek közüli választásban. Ez a fantasztikus technológia pedig még személyre szabottabb szolgáltatás nyújtását teszi lehetővé.
„A személyes interakció és a technológia kombinációja valóban megkülönböztet bennünket másoktól, és újabb nyomós okot ad a vásárlóknak arra, hogy bevásárlásaik során megálljanak a szépségápolási részlegen is”.
Kapcsolódó cikkeink
A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Nemzetközi figyelem Szegeden: a mesterséges intelligencia és a digitalizáció jövője a mezőgazdaságban
A Szegedi Tudományegyetem Mezőgazdasági Kara és a SZTE TTC Zrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >