Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be az amerikai piacra. A boltok polcain Beeup név alatt megjelenő mézes-gyümölcsös snackek természetes energiaforrást kínálnak a gyerekeknek és az egész családnak.
A vállalkozással az egykori élsportoló és társa, Shaun Neff az 53 milliárd dolláros snackpiacot tervezi egészségtudatos alternatívákkal megreformálni.
A Beeup termékek GMO-mentesek, nem tartalmaznak mesterséges színezéket vagy aromát, valamint A-, C- és E-vitaminnal dúsítottak. Háromféle ízben – Very Berry, Tropical Mix és Sour Watermelon – kaphatók. Az egészséges snack a márka weboldalán és az amerikai Target üzleteiben elérhető.
Beckham nem az első híresség, aki az élelmiszeriparban tör babérokra – nemrégiben például Tom Brady, amerikaifutball-játékos dobott piacra vegán gumicukrot, Michelle Obama alacsony cukortartalmú italokat fejlesztett a Plezi márkanév alatt, MrBeast és Ryan Trahan influenszerek pedig saját édességmárkával rendelkeznek.
A Beeup sikere nemcsak Beckham ismertségére, de az egészséges alapanyagokra is épül. Mint azt Shaun Neff elmondta, egyedülálló lehetőség kínálkozott arra, hogy egy valódi mézzel készült, aktív gyerekeknek szánt, sporthoz kötődő márkával törjenek be a piacra.
A méhészkedés iránt érdeklődő Beckham korábban is az egészséges nassolnivalókat részesítette előnyben gyerekei és családja számára.
A természetes cukorhelyettesítőként ismert, a vérnyomás és az ún. rossz koleszterin csökkentéséhez állítólag hozzájáruló méz iránti kereslet az utóbbi években megnőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >AM: bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >