Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 06. 19. 09:17

David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be az amerikai piacra. A boltok polcain  Beeup név alatt megjelenő mézes-gyümölcsös snackek természetes energiaforrást kínálnak a gyerekeknek és az egész családnak.

A vállalkozással az egykori élsportoló és társa, Shaun Neff az 53 milliárd dolláros snackpiacot tervezi egészségtudatos alternatívákkal megreformálni.

A Beeup termékek GMO-mentesek, nem tartalmaznak mesterséges színezéket vagy aromát, valamint A-, C- és E-vitaminnal dúsítottak. Háromféle ízben – Very Berry, Tropical Mix és Sour Watermelon – kaphatók. Az egészséges snack a márka weboldalán és az amerikai Target üzleteiben elérhető.

Beckham nem az első híresség, aki az élelmiszeriparban tör babérokra –  nemrégiben például Tom Brady, amerikaifutball-játékos dobott piacra vegán gumicukrot, Michelle Obama alacsony cukortartalmú italokat fejlesztett a Plezi márkanév alatt, MrBeast és Ryan Trahan influenszerek pedig saját édességmárkával rendelkeznek.

A Beeup sikere nemcsak Beckham ismertségére, de az egészséges alapanyagokra is épül. Mint azt Shaun Neff elmondta, egyedülálló lehetőség kínálkozott arra, hogy egy valódi mézzel készült, aktív gyerekeknek szánt, sporthoz kötődő márkával törjenek be a piacra.

A méhészkedés iránt érdeklődő Beckham korábban is az egészséges nassolnivalókat részesítette előnyben gyerekei és családja számára.

A természetes cukorhelyettesítőként ismert, a vérnyomás és az ún. rossz koleszterin csökkentéséhez állítólag hozzájáruló méz iránti kereslet az utóbbi években megnőtt.

Kapcsolódó cikkeink