Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be az amerikai piacra. A boltok polcain Beeup név alatt megjelenő mézes-gyümölcsös snackek természetes energiaforrást kínálnak a gyerekeknek és az egész családnak.
A vállalkozással az egykori élsportoló és társa, Shaun Neff az 53 milliárd dolláros snackpiacot tervezi egészségtudatos alternatívákkal megreformálni.
A Beeup termékek GMO-mentesek, nem tartalmaznak mesterséges színezéket vagy aromát, valamint A-, C- és E-vitaminnal dúsítottak. Háromféle ízben – Very Berry, Tropical Mix és Sour Watermelon – kaphatók. Az egészséges snack a márka weboldalán és az amerikai Target üzleteiben elérhető.
Beckham nem az első híresség, aki az élelmiszeriparban tör babérokra – nemrégiben például Tom Brady, amerikaifutball-játékos dobott piacra vegán gumicukrot, Michelle Obama alacsony cukortartalmú italokat fejlesztett a Plezi márkanév alatt, MrBeast és Ryan Trahan influenszerek pedig saját édességmárkával rendelkeznek.
A Beeup sikere nemcsak Beckham ismertségére, de az egészséges alapanyagokra is épül. Mint azt Shaun Neff elmondta, egyedülálló lehetőség kínálkozott arra, hogy egy valódi mézzel készült, aktív gyerekeknek szánt, sporthoz kötődő márkával törjenek be a piacra.
A méhészkedés iránt érdeklődő Beckham korábban is az egészséges nassolnivalókat részesítette előnyben gyerekei és családja számára.
A természetes cukorhelyettesítőként ismert, a vérnyomás és az ún. rossz koleszterin csökkentéséhez állítólag hozzájáruló méz iránti kereslet az utóbbi években megnőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Elkészült a nyugdíjasok élelmiszer-utalványáról szóló rendelet tervezete
Elkészült a nyugdíjasoknak járó, 30 ezer forint értékű élelmiszer-utalványról szóló…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >