Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 08. 14. 09:01

A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot. A termékcsaládban Coffee Blossom méz és a Coffee Blossom mézszirup található meg.

A kávévirágméz a közlemény szerint nyers méz, virágos ízzel és bársonyos, lágy, karamellás és vaníliás jegyekkel.

A kávévirágméz szirup a Nespresso kávé és kávévirágméz keveréke. A szirup a cég szerint kifinomult kávéízt ad, bársonyos, lágy, karamellás és vaníliás jegyekkel.

A Nespresso elmondása szerint a Nespresso Bloom termékcsalád a svájci Lausanne-ban működő Nestle K+F Akcelerátorral együttműködve született, amely a vállalkozókat a tudományos felfedezések és technológiai fejlesztések fogyasztóközpontú integrálása révén segíti az élelmiszerek jövőjének alakításában.

– A kávétermesztés felelős gyakorlatának támogatása mindig is a Nespresso DNS-ének része volt, és ez a kísérleti projekt jól példázza, hogyan táplálja a fenntarthatóság az innovációs stratégiánkat – mondta Alfonso Gonzalez Loeschen, a Nespresso North America vezérigazgatója. – A mi feladatunk az, hogy megvédjük a kávé jövőjét, miközben megkülönböztetett és kimagasló kávéélményt nyújtunk, és tudjuk, hogy a vásárlóinkat ez vonzza. A maga nemében első ilyen termékcsaládunk, a Nespresso Bloom pontosan illeszkedik ebbe.

A termékek augusztus 7-től kizárólag a New York-i és San Francisco-i Nespresso Boutiques-ban kaphatók, majd augusztus 21-től a kávévirágos méz és a kávévirágos mézszirup országszerte elérhetővé válik a Nespresso.com oldalon.

Food Business News

Kapcsolódó cikkeink