Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot. A termékcsaládban Coffee Blossom méz és a Coffee Blossom mézszirup található meg.
A kávévirágméz a közlemény szerint nyers méz, virágos ízzel és bársonyos, lágy, karamellás és vaníliás jegyekkel.
A kávévirágméz szirup a Nespresso kávé és kávévirágméz keveréke. A szirup a cég szerint kifinomult kávéízt ad, bársonyos, lágy, karamellás és vaníliás jegyekkel.
A Nespresso elmondása szerint a Nespresso Bloom termékcsalád a svájci Lausanne-ban működő Nestle K+F Akcelerátorral együttműködve született, amely a vállalkozókat a tudományos felfedezések és technológiai fejlesztések fogyasztóközpontú integrálása révén segíti az élelmiszerek jövőjének alakításában.
– A kávétermesztés felelős gyakorlatának támogatása mindig is a Nespresso DNS-ének része volt, és ez a kísérleti projekt jól példázza, hogyan táplálja a fenntarthatóság az innovációs stratégiánkat – mondta Alfonso Gonzalez Loeschen, a Nespresso North America vezérigazgatója. – A mi feladatunk az, hogy megvédjük a kávé jövőjét, miközben megkülönböztetett és kimagasló kávéélményt nyújtunk, és tudjuk, hogy a vásárlóinkat ez vonzza. A maga nemében első ilyen termékcsaládunk, a Nespresso Bloom pontosan illeszkedik ebbe.
A termékek augusztus 7-től kizárólag a New York-i és San Francisco-i Nespresso Boutiques-ban kaphatók, majd augusztus 21-től a kávévirágos méz és a kávévirágos mézszirup országszerte elérhetővé válik a Nespresso.com oldalon.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >