Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot. A termékcsaládban Coffee Blossom méz és a Coffee Blossom mézszirup található meg.
A kávévirágméz a közlemény szerint nyers méz, virágos ízzel és bársonyos, lágy, karamellás és vaníliás jegyekkel.
A kávévirágméz szirup a Nespresso kávé és kávévirágméz keveréke. A szirup a cég szerint kifinomult kávéízt ad, bársonyos, lágy, karamellás és vaníliás jegyekkel.
A Nespresso elmondása szerint a Nespresso Bloom termékcsalád a svájci Lausanne-ban működő Nestle K+F Akcelerátorral együttműködve született, amely a vállalkozókat a tudományos felfedezések és technológiai fejlesztések fogyasztóközpontú integrálása révén segíti az élelmiszerek jövőjének alakításában.
– A kávétermesztés felelős gyakorlatának támogatása mindig is a Nespresso DNS-ének része volt, és ez a kísérleti projekt jól példázza, hogyan táplálja a fenntarthatóság az innovációs stratégiánkat – mondta Alfonso Gonzalez Loeschen, a Nespresso North America vezérigazgatója. – A mi feladatunk az, hogy megvédjük a kávé jövőjét, miközben megkülönböztetett és kimagasló kávéélményt nyújtunk, és tudjuk, hogy a vásárlóinkat ez vonzza. A maga nemében első ilyen termékcsaládunk, a Nespresso Bloom pontosan illeszkedik ebbe.
A termékek augusztus 7-től kizárólag a New York-i és San Francisco-i Nespresso Boutiques-ban kaphatók, majd augusztus 21-től a kávévirágos méz és a kávévirágos mézszirup országszerte elérhetővé válik a Nespresso.com oldalon.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >