Metro: csökkenő veszteség és növekvő árbevétel az első negyedévben
Németország legnagyobb nagykereskedelmi lánca, a Metro a vártnál jóval alacsonyabb veszteséget szenvedett el 2010. első negyedében. A kereskedelmi óriás árbevétele 15 hónapja először fordult emelkedésbe.
A nettó veszteség a 41 milliós várakozásokkal szemben 16 millió euróra – részvényenként 5 centre – csökkent az egy évvel korábbi azonos időszak 98 milliós – részvényenként 30 centes – értékével szemben.
A Metro árbevétele éves szinten 2,3 százalékkal 15,5 milliárd euróra emelkedett a negyedév során.
Az eredmények javulását segítette a kelet-európai devizák árfolyamának alakulása, a társaság ugyanis árbevételének közel negyedét szerzi e területekről.
A társaság részvényeinek árfolyama 2010. folyamán már több, mint 7 százalékot emelkedett – írja a Bloomberg.com.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >