Metro: csökkenő veszteség és növekvő árbevétel az első negyedévben
Németország legnagyobb nagykereskedelmi lánca, a Metro a vártnál jóval alacsonyabb veszteséget szenvedett el 2010. első negyedében. A kereskedelmi óriás árbevétele 15 hónapja először fordult emelkedésbe.
A nettó veszteség a 41 milliós várakozásokkal szemben 16 millió euróra – részvényenként 5 centre – csökkent az egy évvel korábbi azonos időszak 98 milliós – részvényenként 30 centes – értékével szemben.
A Metro árbevétele éves szinten 2,3 százalékkal 15,5 milliárd euróra emelkedett a negyedév során.
Az eredmények javulását segítette a kelet-európai devizák árfolyamának alakulása, a társaság ugyanis árbevételének közel negyedét szerzi e területekről.
A társaság részvényeinek árfolyama 2010. folyamán már több, mint 7 százalékot emelkedett – írja a Bloomberg.com.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a Waberer’s csoport nyeresége a második negyedévben
A Waberer’s csoport árbevétele a második negyedévben 7,2 százalékkal 203…
Tovább olvasom >