Metro: csökkenő veszteség és növekvő árbevétel az első negyedévben
Németország legnagyobb nagykereskedelmi lánca, a Metro a vártnál jóval alacsonyabb veszteséget szenvedett el 2010. első negyedében. A kereskedelmi óriás árbevétele 15 hónapja először fordult emelkedésbe.
A nettó veszteség a 41 milliós várakozásokkal szemben 16 millió euróra – részvényenként 5 centre – csökkent az egy évvel korábbi azonos időszak 98 milliós – részvényenként 30 centes – értékével szemben.
A Metro árbevétele éves szinten 2,3 százalékkal 15,5 milliárd euróra emelkedett a negyedév során.
Az eredmények javulását segítette a kelet-európai devizák árfolyamának alakulása, a társaság ugyanis árbevételének közel negyedét szerzi e területekről.
A társaság részvényeinek árfolyama 2010. folyamán már több, mint 7 százalékot emelkedett – írja a Bloomberg.com.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >