METRO Borhetek: Könnyedén a borról

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 09. 14. 10:21

Már országszerte minden METRO áruházban elindult a „METRO Borhetek” kampány, amelynek keretén belül a vállalat október 4-ig minden pénteken és szombaton áruházi borkóstolókkal várja vásárlóit. Ennek alkalmából a METRO nagyszabású, borkóstolóval egybekötött partnerrendezvényt tartott a budaörsi Vevőakadémián, ahol öt neves magyar borász mutatta be pincészetük kiválóságait.

Az eseményen Rókusfalvy Pál, az Etyek-Budai borvidéken található Rókusfalvy pincészet alapítója és a Rókusfalvy Fogadó tulajdonosa tartott előadást a borok és a gasztronómia összefonódásairól. Ezután Herczeg Ágnes borszakértő vezette be az érdeklődő partnereket és újságírókat a borprotokoll világába, emellett az Óvártej kiváló sajtjai voltak kísérői a boroknak.

A helyszínen az alábbi neves magyar borászok mutatták be pincészetük kiválóságait:
· Áts Károly, Royal Tokaji Kft. Tokaj (Tokaj Hegyalja Év borásza 2006.)
· Dr. Molnár Péter birtokigazgató, Patrícius Kft., Tokaj
· Polgár Zoltán, Polgárbor, Villány (Év borásza 1996.)
· Mészáros Péter, Mészáros Borház Kft., Szekszárd (Év Pincészete 2012.)
· Lamport József, Thummerer Pince, Eger (Év bortermelője 1995, Év Pincészete 2011)

„A hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként a METRO Kereskedelmi Kft. célja, hogy elősegítse a magyar szőlő- és borfajták, borászatok népszerűsítését; jelen kezdeményezésünkkel is ehhez szeretnénk hozzájárulni. Vásárlóink jelenleg kilenc hazai borvidék borait találják meg az áruházakban, ahol a hét minden napján képzett sommelier-ek segítik őket a választásban” – mondta Haász Ákos, a METRO Kereskedelmi Kft. gasztronómiai vevőcsoport menedzsere.

Kapcsolódó cikkeink