Metro – Gondolkodjon nagyban!
Nagykarácsony Nagyker áron – folytatódik a nem mindennapi felhívás a Metro szórólapján. Öt, előre összeállított pazar ajándékkosár –Arany, Mix, Kék, Piros, Sárga – mellett egy egészen egyedi lehetőséget is nyújtanak. „Ön választ – mi összecsomagoljuk!” címszóval ugyanis a kedves vevő a Metro polcairól szinte bármit választhat, és azt a Metro munkatársai összecsomagolják, sőt, bizonyos összeghatár fölött, igény szerint házhoz is szállítják
– A kávé, tea, édesség, ital az örök, megunhatatlan sláger. Persze az egyes termékek a kategóriákon belül a divat szerint változhatnak, ezeket a trendeket is messzemenően figyelembe vettük az ajándékkosarak összeállításakor. Az abszolút egyedi csomagok pedig a vásárlóink ízlését tükrözik, hiszen gyakorlatilag bármit leemelhetnek polcainkról – világít rá a Metro koncepciójára Krubl Yvette,
a Metro vállalati kommunikációs vezetője.
Az egyénileg kiválasztott ajándékokat, ami lehet akár háztartási kisgép kozmetikummal összecsomagolva, akár delikátesz finomságok válogatása (a variációknak csak a képzelet szab határt), változatos díszcsomagolásban, papírtasakban, celofánban vagy akár speciális igényeknek megfelelő dekorációval készítik el az áruházban erre dedikált kollégák.
Az idei évben előbb kezdték meg a karácsonyi csomagok népszerűsítését, így szélesebb idősávban, október 19–december 17.
között válogathatnak a Metro-vásárlók az ajánlatok közül.
Az ajándékcsomagokra a vásárlás helyszínén a Metro rádió hívja fel a figyelmet, de a honlap, szórólap, elektronikus DM, a képviselők és az áruházi kapcsolattartók is folyamatosan ajánlják, népszerűsítik a nem mindennapi aktivitást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >