A METRO két kategóriában is „Az év legsikeresebb promóciója” díj büszke nyertese
A METRO Kereskedelmi Kft. két kategóriában nyert a Trade Magazin FMCG szektor szereplőinek meghirdetett “Az év legsikeresebb promóciója” idei versenyén.
A kereskedelmi szaklap versenyén azokkal az országos promóciókkal lehetett nevezni, amelyek 2009. november 1. és 2010. október 31. között valósultak meg. Öt kategóriából – élelmiszer, ital, non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika), kereskedelmi és HoReCa – kettőben a METRO promóciói bizonyultak a legjobbnak a zsűri döntése alapján.
A HoReCa kategóriában a METRO I Love programjai értek el első helyezést a promóciós versenyen. Az áruházlánc mind a négy I Love programja – I Love Pizzeria, I Love Menza, I Love Étterem, és az idén induló I Love Büfé – azért indult, hogy a METRO partnerei részére kompetens termékválasztékot, tartósan egyenletes és versenyképes árakat, releváns szolgáltatásokat és kiemelt személyes kommunikációt kínáljon.
A kereskedelmi kategóriában a METRO Fine Food „Legyen gazdagabb egy új partnerrel!” promóciójával aratott sikert. METRO 2010-ben először indított története során ilyen típusú promóciót, melynek elsődleges célja a márka ismertségének növelése volt. A Fine Food sajátmárka termékcsalád nem belépőáras termékeket takar, hanem kiváló minőségű, harmonikus ízű és tetszetős csomagolású termékeket, elérhető áron.
„Nagyon büszkék vagyunk a sikereinkre! A díjakat számunkra még rangosabbá teszi, hogy a promóciók sikeréről a megkérdezett kereskedő partnerek és vásárlók döntöttek kategóriánként. Az ő visszajelzésük és elégedettségük jelenti a legnagyobb elismerést és további lendületet ad, hogy újabb és újabb promóciókkal segítsük partnereink üzletmenetét” – mondta Haász Ákos, a METRO a gasztronómiai vevőcsoport menedzsere. „Köszönet a Trade Magazinnak, hogy ilyen versenyekkel inspirálja a szektor szereplőit, hogy minél magasabb színvonalú promóciókat kínáljanak partnereiknek!” – tette hozzá Haász Ákos.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >