A METRO két kategóriában is „Az év legsikeresebb promóciója” díj büszke nyertese
A METRO Kereskedelmi Kft. két kategóriában nyert a Trade Magazin FMCG szektor szereplőinek meghirdetett “Az év legsikeresebb promóciója” idei versenyén.
A kereskedelmi szaklap versenyén azokkal az országos promóciókkal lehetett nevezni, amelyek 2009. november 1. és 2010. október 31. között valósultak meg. Öt kategóriából – élelmiszer, ital, non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika), kereskedelmi és HoReCa – kettőben a METRO promóciói bizonyultak a legjobbnak a zsűri döntése alapján.
A HoReCa kategóriában a METRO I Love programjai értek el első helyezést a promóciós versenyen. Az áruházlánc mind a négy I Love programja – I Love Pizzeria, I Love Menza, I Love Étterem, és az idén induló I Love Büfé – azért indult, hogy a METRO partnerei részére kompetens termékválasztékot, tartósan egyenletes és versenyképes árakat, releváns szolgáltatásokat és kiemelt személyes kommunikációt kínáljon.
A kereskedelmi kategóriában a METRO Fine Food „Legyen gazdagabb egy új partnerrel!” promóciójával aratott sikert. METRO 2010-ben először indított története során ilyen típusú promóciót, melynek elsődleges célja a márka ismertségének növelése volt. A Fine Food sajátmárka termékcsalád nem belépőáras termékeket takar, hanem kiváló minőségű, harmonikus ízű és tetszetős csomagolású termékeket, elérhető áron.
„Nagyon büszkék vagyunk a sikereinkre! A díjakat számunkra még rangosabbá teszi, hogy a promóciók sikeréről a megkérdezett kereskedő partnerek és vásárlók döntöttek kategóriánként. Az ő visszajelzésük és elégedettségük jelenti a legnagyobb elismerést és további lendületet ad, hogy újabb és újabb promóciókkal segítsük partnereink üzletmenetét” – mondta Haász Ákos, a METRO a gasztronómiai vevőcsoport menedzsere. „Köszönet a Trade Magazinnak, hogy ilyen versenyekkel inspirálja a szektor szereplőit, hogy minél magasabb színvonalú promóciókat kínáljanak partnereiknek!” – tette hozzá Haász Ákos.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >