Meteoritfertőzés
Jó másfél évtizedig hittük, nem lehet extrémebb „hozzáadott érték” egy vodkában, mint amivel a 2000-es évek második felében egy német italforgalmazó marketingelt: palackozás előtt egy-két kiválasztott modell testén csorgatták végig az italt. Már nem hisszük!
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Vodkát szinte mindenből lehet csinálni: gabonából és burgonyából, szőlőből és olajbogyóból, de még hagymából vagy szalonnából is. Na és kőből, tenné hozzá a kőlevest feltaláló magyar népmesehős!
Ez utóbbi „ötletet” használják fel a francia Shooting Star (hullócsillag) vodka gyártói, csak persze ezek a kövek – ahogy az ital neve is ígéri – egy meteoritból származnak: a belőlük kinyert ásványi anyagokkal „dúsítják” a párlatot. A nem evilági összetevő aztán a termék árát is alaposan megdobja: a vodkát az ultraprémium kategóriába sorolják (jelentsen ez esetünkben akármit is). //
Kapcsolódó cikkeink
Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >