Meteoritfertőzés
Jó másfél évtizedig hittük, nem lehet extrémebb „hozzáadott érték” egy vodkában, mint amivel a 2000-es évek második felében egy német italforgalmazó marketingelt: palackozás előtt egy-két kiválasztott modell testén csorgatták végig az italt. Már nem hisszük!
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Vodkát szinte mindenből lehet csinálni: gabonából és burgonyából, szőlőből és olajbogyóból, de még hagymából vagy szalonnából is. Na és kőből, tenné hozzá a kőlevest feltaláló magyar népmesehős!
Ez utóbbi „ötletet” használják fel a francia Shooting Star (hullócsillag) vodka gyártói, csak persze ezek a kövek – ahogy az ital neve is ígéri – egy meteoritból származnak: a belőlük kinyert ásványi anyagokkal „dúsítják” a párlatot. A nem evilági összetevő aztán a termék árát is alaposan megdobja: a vodkát az ultraprémium kategóriába sorolják (jelentsen ez esetünkben akármit is). //
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felsőfokú borismereti képzés
Szeptembertől magyarul és angolul is elérhető borismereti és borkulturális kurzus…
Tovább olvasom >Szamuráj, Mucius Scaevola, jégmezők lovagja – A nap videója
Hősünk, a japán bármixer több hálás szerepet is eljátszik egytelen…
Tovább olvasom >Van egy-két remek tortaötletünk – A nap képe
Szépek vagy meghökkentők vagy kreatívak vagy viccesek vagy…
Tovább olvasom >