Mesterszakács mindenkor!”: exkluzív WMF pontgyűjtő akció a SPAR üzleteiben
2012. október 11-én ismét új hűségakció indul a SPAR-csoport áruházaiban a korábban már többször is nagy sikert aratott, csúcsminőségű WMF márkájú konyhai termékekkel.
A SPAR-csoport áruházaiban 2012. október 11-én „Mesterszakács mindenkor!” szlogennel új pontgyűjtő akció kezdődött. A hűségakció során a SPAR és INTERSPAR áruházakban vásárlók 1000 forintonként kapnak egy hűségmatricát, és 30 matrica összegyűjtése után – a hűségpont nélküli árnál akár 80%-kal is olcsóbban – juthatnak hozzá a különleges minőségű WMF konyhai eszközökhöz, kiegészítőkhöz és elektronikai termékekhez. Az akcióban elérhető termékek: Durit ProfiSelect tapadásmentes bevonattal ellátott alumínium és Cromargan 18/10 rozsdamentes acél serpenyők, WMF Wok serpenyő és Perfect kukta, kétféle üvegfedő, 3 részes konyhai kiegészítő szett, valamint WMF vízforraló, filteres kávéfőző és kenyérpirító. A tapadásmentes serpenyőkben a sütéshez kevesebb olajra lesz szükség, így a termék egyben az egészséges étrend kialakításához is hozzájárul.
Az október 11-én kezdődött akció 2013. március elejéig tart, február 17-éig történő pontgyűjtéssel és március 3-iki határidejű pontbeváltással.
A SPAR a hűségakcióval lehetőséget biztosít valamennyi vásárló számára a különleges minőségű termékek rendkívül kedvező áron történő megvásárlására, s az akció segítséget jelenthet a karácsonyi ajándékozáshoz is.
A közel 160 éves Württembergi Acélművek (WMF) a legmodernebb gyártási eljárások segítségével és különleges alapanyagokból készíti stílusos termékeit. A világ vezető szállodái és éttermei mellett, a SPAR egyedülálló hűségakciója keretében most a cég üzleteiben vásárlók konyhájának is részévé válhatnak a WMF Durit ProfiSelect termékcsalád világhírű serpenyői és egyéb termékei.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >