Mesterszakács mindenkor!”: exkluzív WMF pontgyűjtő akció a SPAR üzleteiben
2012. október 11-én ismét új hűségakció indul a SPAR-csoport áruházaiban a korábban már többször is nagy sikert aratott, csúcsminőségű WMF márkájú konyhai termékekkel.
A SPAR-csoport áruházaiban 2012. október 11-én „Mesterszakács mindenkor!” szlogennel új pontgyűjtő akció kezdődött. A hűségakció során a SPAR és INTERSPAR áruházakban vásárlók 1000 forintonként kapnak egy hűségmatricát, és 30 matrica összegyűjtése után – a hűségpont nélküli árnál akár 80%-kal is olcsóbban – juthatnak hozzá a különleges minőségű WMF konyhai eszközökhöz, kiegészítőkhöz és elektronikai termékekhez. Az akcióban elérhető termékek: Durit ProfiSelect tapadásmentes bevonattal ellátott alumínium és Cromargan 18/10 rozsdamentes acél serpenyők, WMF Wok serpenyő és Perfect kukta, kétféle üvegfedő, 3 részes konyhai kiegészítő szett, valamint WMF vízforraló, filteres kávéfőző és kenyérpirító. A tapadásmentes serpenyőkben a sütéshez kevesebb olajra lesz szükség, így a termék egyben az egészséges étrend kialakításához is hozzájárul.
Az október 11-én kezdődött akció 2013. március elejéig tart, február 17-éig történő pontgyűjtéssel és március 3-iki határidejű pontbeváltással.
A SPAR a hűségakcióval lehetőséget biztosít valamennyi vásárló számára a különleges minőségű termékek rendkívül kedvező áron történő megvásárlására, s az akció segítséget jelenthet a karácsonyi ajándékozáshoz is.
A közel 160 éves Württembergi Acélművek (WMF) a legmodernebb gyártási eljárások segítségével és különleges alapanyagokból készíti stílusos termékeit. A világ vezető szállodái és éttermei mellett, a SPAR egyedülálló hűségakciója keretében most a cég üzleteiben vásárlók konyhájának is részévé válhatnak a WMF Durit ProfiSelect termékcsalád világhírű serpenyői és egyéb termékei.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >