Mesterségesintelligencia-alapú alkalmazással is segíti kistermelőit a SPAR
Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei révén már több mint 600 új, hazai termék érhető el az üzletek kínálatában. A vállalat ezen felül szakmai támogatást is nyújt partnereinek fejlődésük és piaci pozíciójuk további javításáért, valamint egy új alkalmazást is fejlesztett számukra a hatékonyabb kommunikáció érdekében.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A SPAR a termékek piacra juttatásán túl szakmai segítséget is szeretne kisvállalkozó partnereinek, ezért nemrégiben ismét megrendezte a kétnapos SPAR Marketing Bootcamp rendezvényét, ahol az előadók olyan hasznos marketing-tudásanyaggal és gyakorlati tanácsokkal látták el a résztvevőket, amelyek segítik őket a piaci versenyben való helytállásban, illetve vállalkozásuk fejlesztésében.
A „Közösségben az erő” szlogent viselő rendezvény előadói az általánosabb üzleti és marketingtémák mellett az új trendekre is kitértek. Így többek között arról is szó esett, hogyan tudják a kisvállalkozók a leghatékonyabban kihasználni a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. A résztvevők az előadásokon való részvételen túl különböző workshopok keretében gyakorlati tanácsokat is kaptak. Ezen felül a SPAR bemutatott egy kifejezetten a Régiók Kincsei beszállítóinak fejlesztett mesterséges intelligencia alapú applikációt is, mely hatékonyabbá teheti a közösségi médiában folytatott kommunikációjukat. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >