Mesterségesintelligencia-alapú alkalmazással is segíti kistermelőit a SPAR
Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei révén már több mint 600 új, hazai termék érhető el az üzletek kínálatában. A vállalat ezen felül szakmai támogatást is nyújt partnereinek fejlődésük és piaci pozíciójuk további javításáért, valamint egy új alkalmazást is fejlesztett számukra a hatékonyabb kommunikáció érdekében.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A SPAR a termékek piacra juttatásán túl szakmai segítséget is szeretne kisvállalkozó partnereinek, ezért nemrégiben ismét megrendezte a kétnapos SPAR Marketing Bootcamp rendezvényét, ahol az előadók olyan hasznos marketing-tudásanyaggal és gyakorlati tanácsokkal látták el a résztvevőket, amelyek segítik őket a piaci versenyben való helytállásban, illetve vállalkozásuk fejlesztésében.
A „Közösségben az erő” szlogent viselő rendezvény előadói az általánosabb üzleti és marketingtémák mellett az új trendekre is kitértek. Így többek között arról is szó esett, hogyan tudják a kisvállalkozók a leghatékonyabban kihasználni a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. A résztvevők az előadásokon való részvételen túl különböző workshopok keretében gyakorlati tanácsokat is kaptak. Ezen felül a SPAR bemutatott egy kifejezetten a Régiók Kincsei beszállítóinak fejlesztett mesterséges intelligencia alapú applikációt is, mely hatékonyabbá teheti a közösségi médiában folytatott kommunikációjukat. //
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >