Mesterségesintelligencia-alapú alkalmazással is segíti kistermelőit a SPAR
Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei révén már több mint 600 új, hazai termék érhető el az üzletek kínálatában. A vállalat ezen felül szakmai támogatást is nyújt partnereinek fejlődésük és piaci pozíciójuk további javításáért, valamint egy új alkalmazást is fejlesztett számukra a hatékonyabb kommunikáció érdekében.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A SPAR a termékek piacra juttatásán túl szakmai segítséget is szeretne kisvállalkozó partnereinek, ezért nemrégiben ismét megrendezte a kétnapos SPAR Marketing Bootcamp rendezvényét, ahol az előadók olyan hasznos marketing-tudásanyaggal és gyakorlati tanácsokkal látták el a résztvevőket, amelyek segítik őket a piaci versenyben való helytállásban, illetve vállalkozásuk fejlesztésében.
A „Közösségben az erő” szlogent viselő rendezvény előadói az általánosabb üzleti és marketingtémák mellett az új trendekre is kitértek. Így többek között arról is szó esett, hogyan tudják a kisvállalkozók a leghatékonyabban kihasználni a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. A résztvevők az előadásokon való részvételen túl különböző workshopok keretében gyakorlati tanácsokat is kaptak. Ezen felül a SPAR bemutatott egy kifejezetten a Régiók Kincsei beszállítóinak fejlesztett mesterséges intelligencia alapú applikációt is, mely hatékonyabbá teheti a közösségi médiában folytatott kommunikációjukat. //
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >