Mesterségesintelligencia-alapú alkalmazással is segíti kistermelőit a SPAR
Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei révén már több mint 600 új, hazai termék érhető el az üzletek kínálatában. A vállalat ezen felül szakmai támogatást is nyújt partnereinek fejlődésük és piaci pozíciójuk további javításáért, valamint egy új alkalmazást is fejlesztett számukra a hatékonyabb kommunikáció érdekében.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A SPAR a termékek piacra juttatásán túl szakmai segítséget is szeretne kisvállalkozó partnereinek, ezért nemrégiben ismét megrendezte a kétnapos SPAR Marketing Bootcamp rendezvényét, ahol az előadók olyan hasznos marketing-tudásanyaggal és gyakorlati tanácsokkal látták el a résztvevőket, amelyek segítik őket a piaci versenyben való helytállásban, illetve vállalkozásuk fejlesztésében.
A „Közösségben az erő” szlogent viselő rendezvény előadói az általánosabb üzleti és marketingtémák mellett az új trendekre is kitértek. Így többek között arról is szó esett, hogyan tudják a kisvállalkozók a leghatékonyabban kihasználni a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. A résztvevők az előadásokon való részvételen túl különböző workshopok keretében gyakorlati tanácsokat is kaptak. Ezen felül a SPAR bemutatott egy kifejezetten a Régiók Kincsei beszállítóinak fejlesztett mesterséges intelligencia alapú applikációt is, mely hatékonyabbá teheti a közösségi médiában folytatott kommunikációjukat. //
Kapcsolódó cikkeink
Bezár a SPAR Kisújszálláson
Augusztus 24-én végleg bezár a SPAR Kisújszálláson – jelentette be…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >