Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét, a Green Dot Assist nevű virtuális asszisztenst, amely valós időben segíti a baristák munkáját.
A vállalat a Leadership Experience nevű eseményén mutatta be az újítást, amely az üzletekben található iPadeken keresztül működik – írja a Retail Asia. A rendszer lehetővé teszi, hogy a dolgozók azonnal választ kapjanak kérdéseikre – legyen szó egy szezonális ital receptjéről vagy az üzletmenetre vonatkozó protokollokról –, anélkül, hogy kézikönyvekben kellene keresgélniük.
A cél a mindennapi munkafolyamatok gördülékenyebbé tétele, valamint az, hogy a baristák több időt fordíthassanak a vendégek kiszolgálására és a termékek minőségére.
A Starbucks hangsúlyozta: a technológiai beruházás nem az emberi kapcsolatok helyettesítését, hanem azok támogatását szolgálja.
A Green Dot Assist az elkövetkező hónapokban további üzletekben is megjelenhet.
Kapcsolódó cikkeink
Fehérjeforradalom: három új itallal bővíti funkcionális kínálatát a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kitörési pontok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Starbucks: üzletbezárások és elbocsátások Észak-Amerikában, milliárdos átszervezés indul
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Coface: a gyenge idei növekedés után gyorsulás jöhet, de sérülékeny a magyar gazdaság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre több fogyasztónak segít a tudatos választásban a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu forró italok kategóriája egész évben túlteljesítette a 2024-es eladásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
