Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely személyre szabott ajándékajánlásokat ad.
Az applikáción és a weboldalon elérhető szolgáltatás a gyerekek számára ajánl ajándékokat figyelembe véve az életkort, hobbikat, kedvenc márkákat és más kritériumokat. Az eszköz indulásakor a játékokra fókuszál, de az ünnepi szezonban több ezer új ajándékötlettel bővül.
A Target emellett generatív AI-alapú vásárlási asszisztens chatbotot is tesztel, amely kérdésekre válaszol és termékeket ajánl. A cég júniusban vezette be AI-eszközét üzleti dolgozói számára, amely segíti őket kérdések megválaszolásában és vállalati folyamatok megértésében. Michael Fiddelke operatív igazgató szerint az eszköz javította a munkavállalói élményt és gyorsabbá tette a vásárlók kiszolgálását is.
A generatív AI más területeken is megjelenik a Targetnél: például termékoldalak fejlesztésében és értékelések összegzésekor. A cég további AI-alkalmazások tesztelését is tervezi a mind jobb vásárlási élmény érdekében.
Az innovációk ellenére ugyanakkor a Target harmadik negyedéves eredményei elmaradtak a várakozásoktól. Az értékesítés 1%-kal 25,2 milliárd dollárra mérséklődött, míg a nettó nyereség 12%-kal, 854 millió dollárra esett vissza. Az ünnepi időszakra a vállalat stagnáló teljesítményt prognosztizál.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezekre a megváltozott fogyasztói trendekre számíthatunk 2025-ben
A háborúk, a járvány és a gazdasági nehézségek által beárnyékolt…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >A KSZGYSZ díjazta a hazai környezetipar területén kiemelkedő eredményeket felmutató cégeket és személyeket
A fenntartható jövő formálásában meghatározó szerepet játszó cégeket és szakembereket…
Tovább olvasom >