Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely személyre szabott ajándékajánlásokat ad.
Az applikáción és a weboldalon elérhető szolgáltatás a gyerekek számára ajánl ajándékokat figyelembe véve az életkort, hobbikat, kedvenc márkákat és más kritériumokat. Az eszköz indulásakor a játékokra fókuszál, de az ünnepi szezonban több ezer új ajándékötlettel bővül.
A Target emellett generatív AI-alapú vásárlási asszisztens chatbotot is tesztel, amely kérdésekre válaszol és termékeket ajánl. A cég júniusban vezette be AI-eszközét üzleti dolgozói számára, amely segíti őket kérdések megválaszolásában és vállalati folyamatok megértésében. Michael Fiddelke operatív igazgató szerint az eszköz javította a munkavállalói élményt és gyorsabbá tette a vásárlók kiszolgálását is.
A generatív AI más területeken is megjelenik a Targetnél: például termékoldalak fejlesztésében és értékelések összegzésekor. A cég további AI-alkalmazások tesztelését is tervezi a mind jobb vásárlási élmény érdekében.
Az innovációk ellenére ugyanakkor a Target harmadik negyedéves eredményei elmaradtak a várakozásoktól. Az értékesítés 1%-kal 25,2 milliárd dollárra mérséklődött, míg a nettó nyereség 12%-kal, 854 millió dollárra esett vissza. Az ünnepi időszakra a vállalat stagnáló teljesítményt prognosztizál.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Karácsonyi roham: a MOHU megnövelt kapacitással készül az ünnepi időszakra
Az év végi ünnepi időszakban nemcsak az ajándékvásárlási láz és…
Tovább olvasom >Sokaknál szűkebb lesz a karácsony
A magyar lakosság bruttó pénzügyi vagyona 2024 harmadik negyedévében elérte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >foodora: Magyar felhasználótól jött az év legnagyobb rendelése
Rekordgyorsan, kevesebb mint 4 perc alatt kiszállított étel, egy millió…
Tovább olvasom >