Mesterséges intelligenciával segíti a bőrproblémák felismerését a dm és a Dermanostic

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 21. 09:58

Új digitális szolgáltatással bővült a dm drogérialánc kínálata Németországban: a Dermanostic nevű bőrgyógyászati szolgáltató mesterséges intelligenciával támogatott bőrelemzést kínál öt német városban – Münsterben, Karlsruhe-ban, Düsseldorfban, Berlinben és Braunschweigban – működő dm üzletben.

A vásárlók az üzletekben vagy okostelefonjukon keresztül feltölthetnek egy arcképet, amely alapján a rendszer elemzi a bőrtípust és -állapotot, majd személyre szabott termékajánlásokat kínál a dm választékából – számolt be a Lebensmittelpraxis.

A digitális terméktervező Niklas Moldan szerint a javasolt termékek bőrgyógyászok által ellenőrzött ajánlásokon alapulnak és mint a LinkedInen fogalmazott, a helyes bőrápolás nem kell, hogy vagyonokba kerüljön. A fejlesztőcsapat a szoftvert kifejezetten a dm új felhasználói környezetéhez igazította, figyelembe véve az üzletlánc technikai adottságait és a felhasználók elvárásait.

A Dermanostic nemcsak bőrelemzést végez, de online bőrgyógyászati konzultációt is kínál: a felhasználók bőrelváltozásokról készült fotókat tölthetnek fel, amire válaszul 24 órán belül szakorvosi diagnózist kapnak, illetve szükség esetén receptet is kiállítanak. Az innovatív megoldás célja, hogy a bőrápolás egyszerűbbé, gyorsabbá és elérhetőbbé váljon mindenki számára.

Kapcsolódó cikkeink