Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges intelligencia (AI) alapú rendszert hív segítségül ahhoz, hogy meghatározza két új, cukormentes üdítőjének édességét – adta hírül a Grocery Gazette.
A Pepsi állítása szerint az AI modellt, képfelismerést és adatelemzést alkalmazó forradalmi technológia képes az italok, de igazából bármely termék édességét számszerűsíteni, nem csupán fizikai tényezők – például szín, vizuális lágyság vagy általános ízérzet – alapján, hanem átvitt értelemben, tehát az általuk kiváltott kellemes érzéseket figyelembe véve is.
Az új technológia debütálása egy nagyszabású kampánnyal párosul, amely videós, digitális és kültéri hirdetéseken keresztül népszerűsíti az új ízeket – a Strawberries ‘N’ Creamet és a Cream Sodát – az Egyesült Királyságban. Emellett április 17–20. között London központjában egy számos érzékre ható, interaktív kiállítás, a „Sweet Room” is várja az érdeklődőket, ahol több is megtudható az új üdítőkről és magáról a kampányról.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország bízik az AI-ban
Miközben a mesterséges intelligencia (AI) világszerte egyre nagyobb hatással van…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Vásárlóbarátabbá válik a ChatGPT
Az OpenAI a közelmúltban frissítette a ChatGPT vásárlási funkcióit annak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >Tenger, túra, távol-kelet: ezeken a nyomvonalakon mozognak a 2025-ös nyári utazási trendek
A magyar utazók idén nyáron is a bevált desztinációk felé…
Tovább olvasom >