Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges intelligencia (AI) alapú rendszert hív segítségül ahhoz, hogy meghatározza két új, cukormentes üdítőjének édességét – adta hírül a Grocery Gazette.
A Pepsi állítása szerint az AI modellt, képfelismerést és adatelemzést alkalmazó forradalmi technológia képes az italok, de igazából bármely termék édességét számszerűsíteni, nem csupán fizikai tényezők – például szín, vizuális lágyság vagy általános ízérzet – alapján, hanem átvitt értelemben, tehát az általuk kiváltott kellemes érzéseket figyelembe véve is.
Az új technológia debütálása egy nagyszabású kampánnyal párosul, amely videós, digitális és kültéri hirdetéseken keresztül népszerűsíti az új ízeket – a Strawberries ‘N’ Creamet és a Cream Sodát – az Egyesült Királyságban. Emellett április 17–20. között London központjában egy számos érzékre ható, interaktív kiállítás, a „Sweet Room” is várja az érdeklődőket, ahol több is megtudható az új üdítőkről és magáról a kampányról.
Kapcsolódó cikkeink
AI Governance – versenyelőny vagy kockázat?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyuricza Csaba: A gazdák nem engedhetik meg maguknak, hogy kivárjanak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI Readiness Index 2025: felkészültebbek lettünk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elbizonytalanodási csapdában a kiskereskedelmi forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: októberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,1, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hagyomány és az innováció jellemzi az idei karácsonyi édességpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
