Mesterséges intelligenciával alkotott a Coca-Cola
A Coca-Cola Y3000 fantázianevet viselő italának ízvilága az első olyan, amelyet emberi és mesterséges intelligencia közösen hozott létre.
A Coca-Cola Y3000 a Coca-Cola Company 2022-ben indult Creations platformja keretében bevezetett legújabb limitált kiadású íz, és a harmadik, amely idén debütál. Az Y3000 Zero Sugar cukormentes és a cukortartalmú változata a világ bizonyos piacain kapható, de mindkét változat az Egyesült Államokban elérhető.
Természetes lépés volt a Coca-Cola Creations számára a mesterséges intelligencia használata, amely segítségével felkeltheti a fiatalabb fogyasztók érdeklődését még az előtt, hogy esetleg más Coca-Cola termékekből fogyasztanának többet. A Creations platform keretében megjelent többi italhoz hasonlóan ez sem egy ízvilágot, hanem egy hangulatot vagy élményt kínál, népszerűsít.
A Coca-Cola elmondása szerint az Y3000 élményt emberi és mesterséges intelligencia ötvözésével alkotta annak megértése érdekében, hogyan képzelik el az emberek a jövőt többek között az érzelmek, a vágyak, a színek és az ízek segítségével. Ezt elegyítette a világ minden tájáról származó fogyasztói szempontokkal és a mesterséges intelligencia segítségével nyert insightokkal, hogy megalkossa az Y3000-et.
Az ital csomagolásdizájnja is futurisztikus, amely a Coca-Cola szerint világos és „optimista tónusokat” használ, amelyek a vásárlók figyelmét a termékre is felhívják majd. A Coca-Cola Creations logója buborékokból, a felirat pedig folyékony pontfüzérekből áll, amelyek összeolvadva a jövő emberi kapcsolatait jelképezik.
A mesterséges intelligenciával közösen létrehozott design a folyadékot átalakuló, fejlődő állapotában mutatja a pozitív jövőt hangsúlyozó forma- és színváltozásokkal.
A Coca-Cola Y3000 egy AI-alapú élménnyel párosul, amely a vállalat szerint „váratlan és izgalmas bepillantást” enged a rajongóknak abba, milyen is lehet majd a 3000-es év. Az Ambush-sal együttműködve „a jövő inspirálta” ruházat és kiegészítők is elérhetők a vásárlók számára. Ezek az élmények segítenek majd további érdeklődést generálni a fogyasztók – különösen azok – körében, akik szabadidejét az online játékok és a baráti beszélgetések töltik ki.
Kapcsolódó cikkeink
Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >