Mesterséges intelligenciával alkotott a Coca-Cola
A Coca-Cola Y3000 fantázianevet viselő italának ízvilága az első olyan, amelyet emberi és mesterséges intelligencia közösen hozott létre.
A Coca-Cola Y3000 a Coca-Cola Company 2022-ben indult Creations platformja keretében bevezetett legújabb limitált kiadású íz, és a harmadik, amely idén debütál. Az Y3000 Zero Sugar cukormentes és a cukortartalmú változata a világ bizonyos piacain kapható, de mindkét változat az Egyesült Államokban elérhető.
Természetes lépés volt a Coca-Cola Creations számára a mesterséges intelligencia használata, amely segítségével felkeltheti a fiatalabb fogyasztók érdeklődését még az előtt, hogy esetleg más Coca-Cola termékekből fogyasztanának többet. A Creations platform keretében megjelent többi italhoz hasonlóan ez sem egy ízvilágot, hanem egy hangulatot vagy élményt kínál, népszerűsít.
A Coca-Cola elmondása szerint az Y3000 élményt emberi és mesterséges intelligencia ötvözésével alkotta annak megértése érdekében, hogyan képzelik el az emberek a jövőt többek között az érzelmek, a vágyak, a színek és az ízek segítségével. Ezt elegyítette a világ minden tájáról származó fogyasztói szempontokkal és a mesterséges intelligencia segítségével nyert insightokkal, hogy megalkossa az Y3000-et.
Az ital csomagolásdizájnja is futurisztikus, amely a Coca-Cola szerint világos és „optimista tónusokat” használ, amelyek a vásárlók figyelmét a termékre is felhívják majd. A Coca-Cola Creations logója buborékokból, a felirat pedig folyékony pontfüzérekből áll, amelyek összeolvadva a jövő emberi kapcsolatait jelképezik.
A mesterséges intelligenciával közösen létrehozott design a folyadékot átalakuló, fejlődő állapotában mutatja a pozitív jövőt hangsúlyozó forma- és színváltozásokkal.
A Coca-Cola Y3000 egy AI-alapú élménnyel párosul, amely a vállalat szerint „váratlan és izgalmas bepillantást” enged a rajongóknak abba, milyen is lehet majd a 3000-es év. Az Ambush-sal együttműködve „a jövő inspirálta” ruházat és kiegészítők is elérhetők a vásárlók számára. Ezek az élmények segítenek majd további érdeklődést generálni a fogyasztók – különösen azok – körében, akik szabadidejét az online játékok és a baráti beszélgetések töltik ki.
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >