Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin sugározott reklámvideók és bolti hologramok készítéséhez, amelyekkel vásárlói hűségprogramjára igyekszik felhívni a figyelmet.
Nemrégiben jelentek meg a kereskedő első AI által generált reklámvideói, amelyeket digitális platformjain sugároz majd. A SPAR elmondása szerint a hirdetések teljes mértékben mesterséges intelligencia segítségével készültek, mindössze néhány üzletfotót használtak az AI számára útmutatásként a videók generálásához.
A reklámvideók különféle fejlett platformok és utómunkálatokat is lehetővé tévő eszközök segítségével készültek. A projekt akkor indult, amikor elérhetővé vált minőségi „szövegből videó” (text-to-video) technológia, amely használatával szöveges leírásokból hagyományos forgatási módszerek nélkül lehet videókat kreálni.
Aleš Popič, a SPAR Szlovénia digitális marketing vezetője szerint az innováció a cég kultúrájának szerves része, és a mesterséges intelligencia alapú megoldások gyors bevezetése növeli a hatékonyságot, csökkenti a költségeket, és a korábbiaknál kreatívabb videókészítést tesz lehetővé.
Hologram reklám
Augusztusban a SPAR hologram reklámot tesztelt szlovéniai Citypark INTERSPAR hipermarketjében. Egy kisméretű hologram képernyőt helyeztek el egy a hűségpontokért elérhető JBL hangszórókat és fejhallgatókat népszerűsítő stand mellett. A lebegő hatású 3D hologram egy JBL hangszórót ábrázolt látványosan, ami a vásárlók figyelmét sem kerülte el. A SPAR Szlovénia több üzletében teszteli ezt az új és egyedi reklámozási módszert.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >