Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin sugározott reklámvideók és bolti hologramok készítéséhez, amelyekkel vásárlói hűségprogramjára igyekszik felhívni a figyelmet.
Nemrégiben jelentek meg a kereskedő első AI által generált reklámvideói, amelyeket digitális platformjain sugároz majd. A SPAR elmondása szerint a hirdetések teljes mértékben mesterséges intelligencia segítségével készültek, mindössze néhány üzletfotót használtak az AI számára útmutatásként a videók generálásához.
A reklámvideók különféle fejlett platformok és utómunkálatokat is lehetővé tévő eszközök segítségével készültek. A projekt akkor indult, amikor elérhetővé vált minőségi „szövegből videó” (text-to-video) technológia, amely használatával szöveges leírásokból hagyományos forgatási módszerek nélkül lehet videókat kreálni.
Aleš Popič, a SPAR Szlovénia digitális marketing vezetője szerint az innováció a cég kultúrájának szerves része, és a mesterséges intelligencia alapú megoldások gyors bevezetése növeli a hatékonyságot, csökkenti a költségeket, és a korábbiaknál kreatívabb videókészítést tesz lehetővé.
Hologram reklám
Augusztusban a SPAR hologram reklámot tesztelt szlovéniai Citypark INTERSPAR hipermarketjében. Egy kisméretű hologram képernyőt helyeztek el egy a hűségpontokért elérhető JBL hangszórókat és fejhallgatókat népszerűsítő stand mellett. A lebegő hatású 3D hologram egy JBL hangszórót ábrázolt látványosan, ami a vásárlók figyelmét sem kerülte el. A SPAR Szlovénia több üzletében teszteli ezt az új és egyedi reklámozási módszert.
Kapcsolódó cikkeink
Az Európai Unió Bírósága elítélte az élelmiszerár-stopot: sérti a szabad versenyt
Az Európai Unió Bírósága ítéletet hozott, amelyben ellentétesnek minősítette a…
Tovább olvasom >Rezsicsökkentő mesterséges intelligencia: az LG izgalmas jövőképet mutatott be az IFA-n
Az LG Electronics (LG) a 2024-es IFA kiállításon egy olyan…
Tovább olvasom >Forradalmi diákkedvezmény a SPAR és a Diverzum jóvoltából
Elsőként kötött együttműködési megállapodást a kereskedelmi láncok közül a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >Papp Zsolt Györgyöt választották a NAK elnökének
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) 2024. szeptember 13-án tartotta országos…
Tovább olvasom >Többet, gyorsabban, jobban a Konica Minolta legújabb digitális UV tintasugaras nyomdagépével a Pátria Nyomdában
Orgován Katalin, a Nyomda- és Papíripari Szövetség elnöke, a Pátria…
Tovább olvasom >