Mesterséges intelligencia-alapú megoldások a Maximától
A litván Maxima bejelentette, hogy egy sor AI-alapú megoldást fog alkalmazni boltjaiban a vásárlói élmény javítása érdekében.
Az új technológia segíti majd az üzletek működtetését is, csökkenti az üzemeltetés költségeit és kiegyensúlyozza az alkalmazottak terheit.
A kiskereskedő egyúttal videókamerákat is felszerel, hogy analizálhassa a termékelérhetőséget a polcokon, és a lehető leghamarabb kiadhassa az utasításokat a termékek újratöltésére.
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >