Mesterséges intelligencia-alapú megoldások a Maximától
A litván Maxima bejelentette, hogy egy sor AI-alapú megoldást fog alkalmazni boltjaiban a vásárlói élmény javítása érdekében.
Az új technológia segíti majd az üzletek működtetését is, csökkenti az üzemeltetés költségeit és kiegyensúlyozza az alkalmazottak terheit.
A kiskereskedő egyúttal videókamerákat is felszerel, hogy analizálhassa a termékelérhetőséget a polcokon, és a lehető leghamarabb kiadhassa az utasításokat a termékek újratöltésére.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >