Mesterséges intelligencia-alapú megoldások a Maximától
A litván Maxima bejelentette, hogy egy sor AI-alapú megoldást fog alkalmazni boltjaiban a vásárlói élmény javítása érdekében.
Az új technológia segíti majd az üzletek működtetését is, csökkenti az üzemeltetés költségeit és kiegyensúlyozza az alkalmazottak terheit.
A kiskereskedő egyúttal videókamerákat is felszerel, hogy analizálhassa a termékelérhetőséget a polcokon, és a lehető leghamarabb kiadhassa az utasításokat a termékek újratöltésére.
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Hogyan gondolkodik a generatív MI? Szegedi kutatók keresik a választ a chatbotok titkaira
A mesterséges intelligencia (MI) egyre több feladatban segít minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >