Mesterséges intelligencia-alapú megoldások a Maximától
A litván Maxima bejelentette, hogy egy sor AI-alapú megoldást fog alkalmazni boltjaiban a vásárlói élmény javítása érdekében.
Az új technológia segíti majd az üzletek működtetését is, csökkenti az üzemeltetés költségeit és kiegyensúlyozza az alkalmazottak terheit.
A kiskereskedő egyúttal videókamerákat is felszerel, hogy analizálhassa a termékelérhetőséget a polcokon, és a lehető leghamarabb kiadhassa az utasításokat a termékek újratöltésére.
Kapcsolódó cikkeink
Fidelity Kitekintés 2026: Ki hozza a csákányt és a lapátot a mesterséges intelligenciához?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan formálja tovább az életünket az AI? Hét terület, amelyekre érdemes lesz 2026-ban figyelni
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
