Mesterséges intelligencia-alapú megoldások a Maximától
A litván Maxima bejelentette, hogy egy sor AI-alapú megoldást fog alkalmazni boltjaiban a vásárlói élmény javítása érdekében.
Az új technológia segíti majd az üzletek működtetését is, csökkenti az üzemeltetés költségeit és kiegyensúlyozza az alkalmazottak terheit.
A kiskereskedő egyúttal videókamerákat is felszerel, hogy analizálhassa a termékelérhetőséget a polcokon, és a lehető leghamarabb kiadhassa az utasításokat a termékek újratöltésére.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >