Mesterséges intelligencia a mosógépben
Az IBM Watson mesterséges intelligencia megoldását építik be többek között a Whirlpool eszközeibe is. Az IBM Watson kognitív számítástechnikai rendszere a gépi tanulás és más technológiák segítségével érti meg az adatokat, hoz döntéseket. A kognitív technológiai fejlődéseknek köszönhetően hamarosan szóban adhatunk parancsokat a mosógépnek is.
A Whirlpool mosógép például közvetlenül kommunikál a Whirlpool szárítógéppel, így a szárítógép tájékoztatást kap a ruhanemű jellegéről, és kiválaszthatja az optimális szárítási programot – ezáltal értékes időt takarít meg, és az otthoni energiafogyasztást is csökkenti. A készülékek megismerik, hogy az emberek hogyan használják őket, és a Whirlpool mérnökei számára visszajelzést adnak, a fogyasztóknak pedig újdonságnak számító segítséget adnak a mosószerek, szűrők és egyéb készletek közvetlenül a kiskereskedőtől, az interneten át történő megrendeléséhez. Norbert Schmidt, a Whirlpool EMEA Termék- és márkafejlesztési részlegének alelnöke szerint ezek az újítások javítják az életminőséget, ugyanakkor optimalizálják az energiafelhasználást. /
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >