Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai termékek népszerűsítésében.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A „MesterMűvek” podcastsorozat elindításával célja kettős. Egyrészt be szeretné mutatni azokat az elhivatott hazai gyártókat, akik teljesítménye nyomán világszínvonalú termékek kerülhetnek a hazai fogyasztók asztalára, miközben olyan „best practice” folyamatokat valósítanak meg, amelyről érdemes nem csak a fogyasztóknak, de a többi hazai gyártó cégnek is értesülnie. Másrészt az FMCG szektor igazán kitett a külső és belső gazdasági tényezőknek, jogszabályi változások, újabb és újabb hazai és uniós direktívák terhelik. A Magyar Termék feladatának tartja, hogy naprakész értelmezésekkel segítse a gyártók munkatársait, de akár a szektor iránt mélyebben érdeklődő fogyasztókat is. Ez az új platform értékes, informatív háttérrel és értelmezésekkel szolgál számukra, miközben a szakmai közösségépítést is támogatja.
A podcastsorozat első, beköszöntő adásában Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője és egyben a műsor házigazdája Bodrogai Ferenccel, a Piszke Csoport tulajdonosával és a Magyar Termék védjegyrendszer alapítójával, valamint Krämer Tamással, a ConsAct Kft. ügyvezetőjével beszélget. Ebben az adásban időutazásra hívja Önöket a házigazda, Benedek Eszter. Múltba és jövőbe kalauzolnak a szakértők, melyen keresztül bemutatkozik a Magyar Termék védjegystruktúra, a hallgatóság megérti szellemiségét, indíttatását, szakmaiságát és magát a professzionálisan felépített rendszert. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >