Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai termékek népszerűsítésében.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A „MesterMűvek” podcastsorozat elindításával célja kettős. Egyrészt be szeretné mutatni azokat az elhivatott hazai gyártókat, akik teljesítménye nyomán világszínvonalú termékek kerülhetnek a hazai fogyasztók asztalára, miközben olyan „best practice” folyamatokat valósítanak meg, amelyről érdemes nem csak a fogyasztóknak, de a többi hazai gyártó cégnek is értesülnie. Másrészt az FMCG szektor igazán kitett a külső és belső gazdasági tényezőknek, jogszabályi változások, újabb és újabb hazai és uniós direktívák terhelik. A Magyar Termék feladatának tartja, hogy naprakész értelmezésekkel segítse a gyártók munkatársait, de akár a szektor iránt mélyebben érdeklődő fogyasztókat is. Ez az új platform értékes, informatív háttérrel és értelmezésekkel szolgál számukra, miközben a szakmai közösségépítést is támogatja.
A podcastsorozat első, beköszöntő adásában Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője és egyben a műsor házigazdája Bodrogai Ferenccel, a Piszke Csoport tulajdonosával és a Magyar Termék védjegyrendszer alapítójával, valamint Krämer Tamással, a ConsAct Kft. ügyvezetőjével beszélget. Ebben az adásban időutazásra hívja Önöket a házigazda, Benedek Eszter. Múltba és jövőbe kalauzolnak a szakértők, melyen keresztül bemutatkozik a Magyar Termék védjegystruktúra, a hallgatóság megérti szellemiségét, indíttatását, szakmaiságát és magát a professzionálisan felépített rendszert. //
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >