Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai termékek népszerűsítésében.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A „MesterMűvek” podcastsorozat elindításával célja kettős. Egyrészt be szeretné mutatni azokat az elhivatott hazai gyártókat, akik teljesítménye nyomán világszínvonalú termékek kerülhetnek a hazai fogyasztók asztalára, miközben olyan „best practice” folyamatokat valósítanak meg, amelyről érdemes nem csak a fogyasztóknak, de a többi hazai gyártó cégnek is értesülnie. Másrészt az FMCG szektor igazán kitett a külső és belső gazdasági tényezőknek, jogszabályi változások, újabb és újabb hazai és uniós direktívák terhelik. A Magyar Termék feladatának tartja, hogy naprakész értelmezésekkel segítse a gyártók munkatársait, de akár a szektor iránt mélyebben érdeklődő fogyasztókat is. Ez az új platform értékes, informatív háttérrel és értelmezésekkel szolgál számukra, miközben a szakmai közösségépítést is támogatja.
A podcastsorozat első, beköszöntő adásában Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője és egyben a műsor házigazdája Bodrogai Ferenccel, a Piszke Csoport tulajdonosával és a Magyar Termék védjegyrendszer alapítójával, valamint Krämer Tamással, a ConsAct Kft. ügyvezetőjével beszélget. Ebben az adásban időutazásra hívja Önöket a házigazda, Benedek Eszter. Múltba és jövőbe kalauzolnak a szakértők, melyen keresztül bemutatkozik a Magyar Termék védjegystruktúra, a hallgatóság megérti szellemiségét, indíttatását, szakmaiságát és magát a professzionálisan felépített rendszert. //
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >