Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 09. 09:23

A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai termékek népszerűsítésében.

A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.

A „MesterMűvek” podcastsorozat elindításával célja kettős. Egyrészt be szeretné mutatni azokat az elhivatott hazai gyártókat, akik teljesítménye nyomán világszínvonalú termékek kerülhetnek a hazai fogyasztók asztalára, miközben olyan „best practice” folyamatokat valósítanak meg, amelyről érdemes nem csak a fogyasztóknak, de a többi hazai gyártó cégnek is értesülnie. Másrészt az FMCG szektor igazán kitett a külső és belső gazdasági tényezőknek, jogszabályi változások, újabb és újabb hazai és uniós direktívák terhelik. A Magyar Termék feladatának tartja, hogy naprakész értelmezésekkel segítse a gyártók munkatársait, de akár a szektor iránt mélyebben érdeklődő fogyasztókat is. Ez az új platform értékes, informatív háttérrel és értelmezésekkel szolgál számukra, miközben a szakmai közösségépítést is támogatja.

A podcastsorozat első, beköszöntő adásában Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője és egyben a műsor házigazdája Bodrogai Ferenccel, a Piszke Csoport tulajdonosával és a Magyar Termék védjegyrendszer alapítójával, valamint Krämer Tamással, a ConsAct Kft. ügyvezetőjével beszélget. Ebben az adásban időutazásra hívja Önöket a házigazda, Benedek Eszter. Múltba és jövőbe kalauzolnak a szakértők, melyen keresztül bemutatkozik a Magyar Termék védjegystruktúra, a hallgatóság megérti szellemiségét, indíttatását, szakmaiságát és magát a professzionálisan felépített rendszert. //

Kapcsolódó cikkeink