Mesterember ajánló szolgáltatás a Praktiker áruházakban
Új szolgáltatással könnyíti meg vásárlói számára az építkezéssel, felújítással járó szervezési munkát országszerte a Praktiker: az áruházakban felállított mesterember ajánló táblák lehetőséget nyújtanak helyi szakembereknek szolgáltatásuk bemutatására, az asztalosmunkától a generálkivitelezésig.
A Praktiker Magyarország 1998-ban nyitotta meg első áruházát, és azóta a régió lakberendezési és barkács központjává nőtte ki magát, ahol kiemelten fontos a személyes jó kapcsolat a vásárlókkal, csak úgy, mint a visszatérő mesteremberekkel. Az új szolgáltatás indítását a vásárlói igények és visszajelzések hívták életre. Az áruházra jellemző vevőorientált gondolkodás része, hogy a vásárlókat elkísérje, a tervezéstől és anyagbeszerzéstől, egészen a felújítások megvalósulásáig.
A mesterember ajánló offline rendszer a kölcsönös bizalmi és jó kapcsolatra épül, amelynek célja, hogy lerövidítse az utat az áruházba járó vásárlók és helyi szakemberek között – akiket így már csak egy telefonhívás választ el egymástól. Ebben az áruházak munkatársai, az eladók és a pénztárosok is segítenek, felhívva azoknak a vásárlóknak a figyelmét a kihelyezett táblára, akik kérdéseik vagy bevásárlókocsijuk tartalma alapján nagy munkálatok előtt állnak.
A frissen indult szolgáltatást bizonyos városokban (Szegeden, Szombathelyen, Esztergomban és Vecsésen) a helyi Iparkamara vagy Ipartestület együttműködésével valósul meg, míg a többi Praktiker áruházban az évek óta a Praktikerbe járó mesteremberek adatlapja kerülnek ki a táblára, személyes ajánlások alapján, vagy mert maguk jelentkeznek.
„Bízunk benne, hogy nagy népszerűségnek örvend ez a szolgáltatás a vásárlóink körében, és nem csak az ő számukra könnyíti meg a munka megszervezését egy nagyobb felújítás alkalmával, de a Praktiker áruházak és a helyi mesteremberek közötti köteléket is erősíti hosszú távon” – nyilatkozta Németh Gyula, a Praktiker értékesítési vezetője.
A Praktiker Magyarország meghatározó barkácsáruház-lánca, közel 1100 embernek ad munkát. 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg 19 üzletegységet működtet idehaza, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >Minél többet használják a közösségi közlekedést, annál elégedettebbek a BKK ügyfelei
Továbbra is magas, több mint 90 százalékos a fővárosi közösségi…
Tovább olvasom >Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >