Mesés ajándék a Kifli.hu vevőinek
Több áruházlánc mellett a Kifli.hu is csatlakozott a Hazai Termékek Hónapjához. Az online kiskereskedő cég augusztus 11–24. között futó akciójában a Magyar Termék védjegyeit viselő minden belistázott áru részt vett. Azok a vevők, akik legalább 3500 forint értékben vásároltak védjegyes terméket az online felületen ebben az időszakban, mesefüzetet kaptak ajándékba. A Limlom Sárkány kiadvány segítségével a kisgyerekek játékos, számukra is könnyen befogadható formában ismerkedhetnek meg a környezettudatossággal. A gazdára talált több ezer Limlom Sárkánnyal a Magyar Termék járult hozzá a kampány sikeréhez. //
Kapcsolódó cikkeink
A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >A Kifli.hu a nyári táborokat is elérte egészséges kínálatával
A Kifli.hu, amely az óvodai étkeztetési programmal már bizonyított, tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >