Igor Szolovjov, orosz dizájner boros díszdobozának érdekessége nem az, hogy multifunkcionális, hanem hogy másodlagos funkciójának üzleti szempontból semmiféle jelentősége nincs, vagy ha lehet is szerepében valamiféle marketingkötődést keresni, az akkor is nagyon távoli, nagyon áttételes. Még csak azt sem törvényszerű, hogy bármiféle bor célcsoportját meghatja a madáretetőként használható doboz, amibe az italt csomagolták.
Talán pont ezért mondhatjuk, hogy az ötlet nemcsak rendkívül kreatív, de merész is. És ha sokan egy ilyen eszközt nem is tudnak semmire használni, sem a „szomszéd gyereknek” elajándékozni, ép lelkű ember számára az elképzelés akkor is kedves és „természetes”. És egy olyan világban, ahol a vásárlók számára egyre fontosabb lesz a környezetük védelme, a fenntarthatóság, ez is fontos momentum!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >