Igor Szolovjov, orosz dizájner boros díszdobozának érdekessége nem az, hogy multifunkcionális, hanem hogy másodlagos funkciójának üzleti szempontból semmiféle jelentősége nincs, vagy ha lehet is szerepében valamiféle marketingkötődést keresni, az akkor is nagyon távoli, nagyon áttételes. Még csak azt sem törvényszerű, hogy bármiféle bor célcsoportját meghatja a madáretetőként használható doboz, amibe az italt csomagolták.
Talán pont ezért mondhatjuk, hogy az ötlet nemcsak rendkívül kreatív, de merész is. És ha sokan egy ilyen eszközt nem is tudnak semmire használni, sem a „szomszéd gyereknek” elajándékozni, ép lelkű ember számára az elképzelés akkor is kedves és „természetes”. És egy olyan világban, ahol a vásárlók számára egyre fontosabb lesz a környezetük védelme, a fenntarthatóság, ez is fontos momentum!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Hotel Petit Bois Füred szálloda fejlesztője nyerte az idei ingatlanfejlesztési nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai innovációk és összefogás a vendéglátó-oktatásért – sikerrel zárult a VSZOE országos szakmai napja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dzseki, mint mértékegység – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

