Igor Szolovjov, orosz dizájner boros díszdobozának érdekessége nem az, hogy multifunkcionális, hanem hogy másodlagos funkciójának üzleti szempontból semmiféle jelentősége nincs, vagy ha lehet is szerepében valamiféle marketingkötődést keresni, az akkor is nagyon távoli, nagyon áttételes. Még csak azt sem törvényszerű, hogy bármiféle bor célcsoportját meghatja a madáretetőként használható doboz, amibe az italt csomagolták.
Talán pont ezért mondhatjuk, hogy az ötlet nemcsak rendkívül kreatív, de merész is. És ha sokan egy ilyen eszközt nem is tudnak semmire használni, sem a „szomszéd gyereknek” elajándékozni, ép lelkű ember számára az elképzelés akkor is kedves és „természetes”. És egy olyan világban, ahol a vásárlók számára egyre fontosabb lesz a környezetük védelme, a fenntarthatóság, ez is fontos momentum!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >A népszerű húsüzlet válasza a túlkeresletre – A nap képe
A prémium alapanyagokat árusító washingtoni Owens Meats feltalálta a frisshús-automatát.
Tovább olvasom >