Igor Szolovjov, orosz dizájner boros díszdobozának érdekessége nem az, hogy multifunkcionális, hanem hogy másodlagos funkciójának üzleti szempontból semmiféle jelentősége nincs, vagy ha lehet is szerepében valamiféle marketingkötődést keresni, az akkor is nagyon távoli, nagyon áttételes. Még csak azt sem törvényszerű, hogy bármiféle bor célcsoportját meghatja a madáretetőként használható doboz, amibe az italt csomagolták.
Talán pont ezért mondhatjuk, hogy az ötlet nemcsak rendkívül kreatív, de merész is. És ha sokan egy ilyen eszközt nem is tudnak semmire használni, sem a „szomszéd gyereknek” elajándékozni, ép lelkű ember számára az elképzelés akkor is kedves és „természetes”. És egy olyan világban, ahol a vásárlók számára egyre fontosabb lesz a környezetük védelme, a fenntarthatóság, ez is fontos momentum!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >