Mérő Ádám kapta a European Marketer of The Year hazai különdíját
Idén immár harmadik alkalommal kereste a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) azt a legnagyobb hatású, nemzetközi tapasztalatokkal is bíró marketing-döntéshozót, aki a hazai szakmát nemzetközi szinten is képviselheti.
A European Marketer of The Year hazai különdíjának idei győztese Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company szenior digitális igazgatója. A díjat szeptember 18-án, a Marketing Summit Díjátadó Estjén adták át.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új struktúrával folytatja a növekedést a Veganz Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >75 millió euróból kezd globális terjeszkedésbe az Eataly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az MNB 6,5%-on tartja az alapkamatot – romlott a növekedési kilátás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nőtt a Tesco forgalma a pénzügyi év első felében, javult a közép-európai üzletág értékesítése is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >