Mérő Ádám kapta a European Marketer of The Year hazai különdíját
Idén immár harmadik alkalommal kereste a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) azt a legnagyobb hatású, nemzetközi tapasztalatokkal is bíró marketing-döntéshozót, aki a hazai szakmát nemzetközi szinten is képviselheti.
A European Marketer of The Year hazai különdíjának idei győztese Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company szenior digitális igazgatója. A díjat szeptember 18-án, a Marketing Summit Díjátadó Estjén adták át.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Svédasztal az iskolákban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyermelyi Süteményliszt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >