Meredeken nő a német fogyasztók bizalma
Az egy éve legmagasabb szintre, 6,0 pontra szökött a német fogyasztói hangulat márciusi mutatója – közölte a GfK piackutató kedden. Elemzők hasonló márciusi indexet vártak a februári 5,9 pont után.
Immár az egymást követő hatodik hónapban javult a német fogyasztói hangulat. A gazdasági várakozásokat tükröző mutató az előző havi 7,5 pontról 5,9 pontra gyengült, két hónap növekedés után először csökkent.
A bevételi kilátásokat tükröző index 41,3 pontra ugrott a februári 34,1 pontról. A vásárlási hajlandóság mutatója 41,8 pontról 39,2 pontra mérséklődött. A GfK mintegy 2 ezer fogyasztó megkérdezésével készíti el havi felmérését – közli a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >