Mercator minta nélküli, fehér csomagolással ösztönzi a gyerekek kreativitását
A szlovén Mercator kereskedelmi lánc néhány, a gyermekek körében népszerű termékének átcsomagolásával törekszik a fenntarthatóság irányába hatni.
A kezdeményezés célja a gyermekek kreativitásának ösztönzése, valamint az üzleti együttműködésen keresztül történő értékteremtés.
A fehér csomagolás projekt az Atlantic Grupa, a Medex, a Fructal és a Bambi beszállítókkal együttműködésben valósul meg.
A gyermekek számára népszerű termékek, így például az Argeta pástétom, a Propolis Oral és a Gelee Royal Junior táplálékkiegészítők, a Pingo gyümölcsital és a Plazma kekszek különleges kiadásai már az új, fehér csomagolásban kerülnek a Mercator polcaira.
A fehér csomagolás alkotásra ösztönzi a gyerekeket, és arra is emlékezteti őket, hogy a csomagolást nem feltétlenül kell azonnal kidobni.
A résztvevő vállalatok számára a projekt egy újabb jó gyakorlat, amikor is minden érdekelt fél számára előnyöket jelentő megoldás születik.
„A fehér termékcsomagolás, amint azt a közelmúltban végzett kutatások is igazolták, bizalmat ébreszt, könnyebben kommunikálja a fenntartható értékeket, és a vásárlókat változtatásra ösztönzi. Ezért szeretnénk előmozdítani a kreativitásról való gondolkodást és az új megoldások közös keresését” – magyarázta Tomislav Čizmić, a Mercator elnöke.
Jelenleg a különleges fehér csomagolással ellátott termékek 66 Mercator szupermarketben és hipermarketben kaphatók Szlovéniában országszerte.
Az év végén pedig várjuk a vásárlók véleményét a fehér csomagolás fogadtatásával kapcsolatban – tette hozzá a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR Slovenia a YouSea Institute-tal gondoskodik a tengerpart tisztaságáról
A SPAR Szlovénia a YouSea Intézettel közösen nagyszabású tengerparti takarító…
Tovább olvasom >Elkészült a Mondi varsói üzemének 90 millió eurós felújításával
A fenntartható csomagolás és papírgyártás globális vezetője, a Mondi, 90…
Tovább olvasom >Fókuszban a magyar élelmiszerexport promóciója Szlovéniában
Szlovénia fővárosa, Ljubljana ad otthont az Agrármarketing Centrum (AMC) által…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >