Mercator minta nélküli, fehér csomagolással ösztönzi a gyerekek kreativitását

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 15. 09:39

A szlovén Mercator kereskedelmi lánc néhány, a gyermekek körében népszerű termékének átcsomagolásával törekszik a fenntarthatóság irányába hatni.

A kezdeményezés célja a gyermekek kreativitásának ösztönzése, valamint az üzleti együttműködésen keresztül történő értékteremtés.

A fehér csomagolás projekt az Atlantic Grupa, a Medex, a Fructal és a Bambi beszállítókkal együttműködésben valósul meg.

A gyermekek számára népszerű termékek, így például az Argeta pástétom, a Propolis Oral és a Gelee Royal Junior táplálékkiegészítők, a Pingo gyümölcsital és a Plazma kekszek különleges kiadásai már az új, fehér csomagolásban kerülnek a Mercator polcaira.

A fehér csomagolás alkotásra ösztönzi a gyerekeket, és arra is emlékezteti őket, hogy a csomagolást nem feltétlenül kell azonnal kidobni.

A résztvevő vállalatok számára a projekt egy újabb jó gyakorlat, amikor is minden érdekelt fél számára előnyöket jelentő megoldás születik.

„A fehér termékcsomagolás, amint azt a közelmúltban végzett kutatások is igazolták, bizalmat ébreszt, könnyebben kommunikálja a fenntartható értékeket, és a vásárlókat változtatásra ösztönzi. Ezért szeretnénk előmozdítani a kreativitásról való gondolkodást és az új megoldások közös keresését” – magyarázta Tomislav Čizmić, a Mercator elnöke.

Jelenleg a különleges fehér csomagolással ellátott termékek 66 Mercator szupermarketben és hipermarketben kaphatók Szlovéniában országszerte.

Az év végén pedig várjuk a vásárlók véleményét a fehér csomagolás fogadtatásával kapcsolatban – tette hozzá a kiskereskedő.

ESM

Kapcsolódó cikkeink