Mercator minta nélküli, fehér csomagolással ösztönzi a gyerekek kreativitását
A szlovén Mercator kereskedelmi lánc néhány, a gyermekek körében népszerű termékének átcsomagolásával törekszik a fenntarthatóság irányába hatni.
A kezdeményezés célja a gyermekek kreativitásának ösztönzése, valamint az üzleti együttműködésen keresztül történő értékteremtés.
A fehér csomagolás projekt az Atlantic Grupa, a Medex, a Fructal és a Bambi beszállítókkal együttműködésben valósul meg.
A gyermekek számára népszerű termékek, így például az Argeta pástétom, a Propolis Oral és a Gelee Royal Junior táplálékkiegészítők, a Pingo gyümölcsital és a Plazma kekszek különleges kiadásai már az új, fehér csomagolásban kerülnek a Mercator polcaira.
A fehér csomagolás alkotásra ösztönzi a gyerekeket, és arra is emlékezteti őket, hogy a csomagolást nem feltétlenül kell azonnal kidobni.
A résztvevő vállalatok számára a projekt egy újabb jó gyakorlat, amikor is minden érdekelt fél számára előnyöket jelentő megoldás születik.
„A fehér termékcsomagolás, amint azt a közelmúltban végzett kutatások is igazolták, bizalmat ébreszt, könnyebben kommunikálja a fenntartható értékeket, és a vásárlókat változtatásra ösztönzi. Ezért szeretnénk előmozdítani a kreativitásról való gondolkodást és az új megoldások közös keresését” – magyarázta Tomislav Čizmić, a Mercator elnöke.
Jelenleg a különleges fehér csomagolással ellátott termékek 66 Mercator szupermarketben és hipermarketben kaphatók Szlovéniában országszerte.
Az év végén pedig várjuk a vásárlók véleményét a fehér csomagolás fogadtatásával kapcsolatban – tette hozzá a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
300 millió eurót ruházott a Barilla fenntarthatóságba és innovációba
A Barilla olasz tészta- és szószmárka fenntarthatósági jelentése szerint 2023-ban…
Tovább olvasom >Bővíti működését a Lidl Portugáliában és Horvátországban
Megnyitotta 16. üzletét a Lidl Portugal, mely a német kiskereskedő…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható papír utántöltő csomagot vezet be a Nescafé Írországban
Bevezette az ír piacon a Nescafé az első papír utántöltő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >