Mercator minta nélküli, fehér csomagolással ösztönzi a gyerekek kreativitását
A szlovén Mercator kereskedelmi lánc néhány, a gyermekek körében népszerű termékének átcsomagolásával törekszik a fenntarthatóság irányába hatni.
A kezdeményezés célja a gyermekek kreativitásának ösztönzése, valamint az üzleti együttműködésen keresztül történő értékteremtés.
A fehér csomagolás projekt az Atlantic Grupa, a Medex, a Fructal és a Bambi beszállítókkal együttműködésben valósul meg.
A gyermekek számára népszerű termékek, így például az Argeta pástétom, a Propolis Oral és a Gelee Royal Junior táplálékkiegészítők, a Pingo gyümölcsital és a Plazma kekszek különleges kiadásai már az új, fehér csomagolásban kerülnek a Mercator polcaira.
A fehér csomagolás alkotásra ösztönzi a gyerekeket, és arra is emlékezteti őket, hogy a csomagolást nem feltétlenül kell azonnal kidobni.
A résztvevő vállalatok számára a projekt egy újabb jó gyakorlat, amikor is minden érdekelt fél számára előnyöket jelentő megoldás születik.
„A fehér termékcsomagolás, amint azt a közelmúltban végzett kutatások is igazolták, bizalmat ébreszt, könnyebben kommunikálja a fenntartható értékeket, és a vásárlókat változtatásra ösztönzi. Ezért szeretnénk előmozdítani a kreativitásról való gondolkodást és az új megoldások közös keresését” – magyarázta Tomislav Čizmić, a Mercator elnöke.
Jelenleg a különleges fehér csomagolással ellátott termékek 66 Mercator szupermarketben és hipermarketben kaphatók Szlovéniában országszerte.
Az év végén pedig várjuk a vásárlók véleményét a fehér csomagolás fogadtatásával kapcsolatban – tette hozzá a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Lendületes növekedésben a horvát Studenac
Tovább bővíti hálózatát a közép-kelet-európai élelmiszer-kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője.…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >