Mercator Group átszervezte bevételi rendszerét
A szlovén üzletlánc, a Mercator Group az elmúlt év első felében 13,7 millió eurós veszteséget könyvelhetett el, ezzel szemben idén, az első félévben 15,3 millió nettó profitról adtak hírt. A számok azonban némileg megtévesztőek, mert a jelentős változásban nagy szerepe van annak, hogy a cég teljesen átszervezte bevételi rendszerét, illetve megszilárdította eladásait az Agrokor Groupon belül. Az átalakítás és a biztató számok ellenére is a cég bevétele az előző évhez képest 1,3 millió euróval esett.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a Bell Food Group a Hermann Weint és átalakítja termelési struktúráját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több száz munkavállalót érinthet a Heineken átalakítási döntése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szlovéniában nőtt a turisták száma az év első hat hónapjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl is az Élelmiszerbank mellé állt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az idősek nagy része bizonytalan abban, hogy elegendő fehérjét fogyaszt-e
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
