Mercator Group átszervezte bevételi rendszerét
A szlovén üzletlánc, a Mercator Group az elmúlt év első felében 13,7 millió eurós veszteséget könyvelhetett el, ezzel szemben idén, az első félévben 15,3 millió nettó profitról adtak hírt. A számok azonban némileg megtévesztőek, mert a jelentős változásban nagy szerepe van annak, hogy a cég teljesen átszervezte bevételi rendszerét, illetve megszilárdította eladásait az Agrokor Groupon belül. Az átalakítás és a biztató számok ellenére is a cég bevétele az előző évhez képest 1,3 millió euróval esett.
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési…
Tovább olvasom >40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >Az Oszakai Világkiállítás páratlan diplomáciai és gazdaságfejlesztési lehetőség
Az Oszakai Világkiállítás a világ legnagyobb volumenű kulturális, turisztikai és…
Tovább olvasom >