Mercator Group átszervezte bevételi rendszerét
A szlovén üzletlánc, a Mercator Group az elmúlt év első felében 13,7 millió eurós veszteséget könyvelhetett el, ezzel szemben idén, az első félévben 15,3 millió nettó profitról adtak hírt. A számok azonban némileg megtévesztőek, mert a jelentős változásban nagy szerepe van annak, hogy a cég teljesen átszervezte bevételi rendszerét, illetve megszilárdította eladásait az Agrokor Groupon belül. Az átalakítás és a biztató számok ellenére is a cég bevétele az előző évhez képest 1,3 millió euróval esett.
Kapcsolódó cikkeink
40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >A SPAR Slovenia a YouSea Institute-tal gondoskodik a tengerpart tisztaságáról
A SPAR Szlovénia a YouSea Intézettel közösen nagyszabású tengerparti takarító…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >