Mercadona Portugáliában
Lehet, hogy a spanyol Mercadona nagyobb, mint az őt követő négy másik kiskereskedő, ám hamarosan komoly sales kannibalizmus fenyegetheti, ha nem invesztál új csatornákba és piacokra úgy, ahogy a cég Portugáliában tette a nyár folyamán. //
Spanyolország: A top 5 FMCG kereskedelmi lánc forgalom alapján, 2019-ben
Kapcsolódó cikkeink
Fogyni kezdtek a prémium FMCG-termékek a dohányboltokban
A hazai láncok és a dohányboltok értékbeli forgalmának egymáshoz viszonyított…
Tovább olvasom >Több mint 84 millió eurót invesztál árcsökkentésbe a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország 2024-ben több mint 84 millió eurót invesztál…
Tovább olvasom >Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >