Menő a magyar márkák marketingje a repülőtéren
Minden eddiginél népszerűbb kampányt folytatott a Pick Szeged Zrt. repülőtéri partnereivel együtt a turistaszezon kezdetén.
Az egy hónapig tartó promóció középpontjában a figyelemfelhívás állt: kedves, magyar népviseletbe öltözött hostessek kínálták a magyar szalámit és egyéb termékeket kóstolásra a SkyCourtban. A magyar termékekre, így a téliszalámira is jelentősen megugrott a kereslet a promóciós hónapban: májusban a Duty Free üzletben minden negyedik vásárló kosarába került a Pick termékei közül, amelyek összes eladása 157 %-kal emelkedett meg az előző hónaphoz képest.
A Budapest Airport a nyár minden hónapjában más-más minőségi magyar termékkel, köztük szekszárdi, tokaji és villányi borokkal folytatja a sikeres akciót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >