Menő a magyar márkák marketingje a repülőtéren
Minden eddiginél népszerűbb kampányt folytatott a Pick Szeged Zrt. repülőtéri partnereivel együtt a turistaszezon kezdetén.
Az egy hónapig tartó promóció középpontjában a figyelemfelhívás állt: kedves, magyar népviseletbe öltözött hostessek kínálták a magyar szalámit és egyéb termékeket kóstolásra a SkyCourtban. A magyar termékekre, így a téliszalámira is jelentősen megugrott a kereslet a promóciós hónapban: májusban a Duty Free üzletben minden negyedik vásárló kosarába került a Pick termékei közül, amelyek összes eladása 157 %-kal emelkedett meg az előző hónaphoz képest.
A Budapest Airport a nyár minden hónapjában más-más minőségi magyar termékkel, köztük szekszárdi, tokaji és villányi borokkal folytatja a sikeres akciót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >