Menő a magyar márkák marketingje a repülőtéren

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 09. 22. 10:09

Minden eddiginél népszerűbb kampányt folytatott a Pick Szeged Zrt. repülőtéri partnereivel együtt a turistaszezon kezdetén.

Hir_Repter_735k_opt

Az egy hónapig tartó promóció középpontjában a figyelemfelhívás állt: kedves, magyar népviseletbe öltözött hostessek kínálták a magyar szalámit és egyéb termékeket kóstolásra a SkyCourtban. A magyar termékekre, így a téliszalámira is jelentősen megugrott a kereslet a promóciós hónapban: májusban a Duty Free üzletben minden negyedik vásárló kosarába került a Pick termékei közül, amelyek összes eladása 157 %-kal emelkedett meg az előző hónaphoz képest.

A Budapest Airport a nyár minden hónapjában más-más minőségi magyar termékkel, köztük szekszárdi, tokaji és villányi borokkal folytatja a sikeres akciót.

Kapcsolódó cikkeink