Mennyire egészséges a Rio Mare tonhal?
Annyira, hogy a finom termékekre még egy hollywoodi filmsztár sem tud nemet mondani!
A halfogyasztás pozitív élettani hatásai egyre szélesebb körben ismertek, de sajnos hazánkban még van mit javítani a statisztikákon. Magyarországon az egy főre jutó halfogyasztás csupán évi 4 kilogramm, míg az európai, tengerrel határos országokban ez a szám eléri a 20 kilogrammot is.
A Rio Mare épp ezért elkötelezett híve a halfogyasztás és mediterrán ízek népszerűsítésének, nem véletlen, hogy a márka neve összefonódott a minőséggel. A Rio Mare csakis a legkiválóbb minőségű tonhalat használja fel termékeiben. A halak kiválogatása nagy odafigyeléssel történik, a konzervekbe pedig már csak tiszta olívaolaj és egy csipet só kerül a hal mellett: nincs tartósítószer, se mesterséges ízfokozók. A Rio Mare ráadásul a WWF-fel közösen tesz lépéseket a tengeri ökoszisztéma védelme, a járulékos halászat csökkentése és a hosszú távú fenntarthatóság érdekében.
Ezért a vásárló biztos lehet benne, hogy mindig ellenőrzött forrásból származó tonhalat fogyaszt, ha a Rio Mare termékeit választja. Mivel a hal fehérjében gazdag, ráadásul esszenciális zsírsavakat tartalmaz, már heti 1-2 adag elfogyasztása hozzájárulhat a szív- és érrendszeri problémák és a 2-es típusú cukorbetegség megelőzéséhez. A tonhalban található Omega 3 zsírsav pedig segít a fizikai és mentális egészség megőrzésében. Ha ez még nem lenne elég, a hal fontos vitamin- és foszforforrás is, ezért a helyes táplálkozásban kulcsszerepe van.
Ráadásul a tonhalkonzerv egy nagyon praktikus és sokoldalú termék, amely számtalan gyorsan elkészíthető étel ízletes alapanyaga lehet. A finom fogásokhoz érdemes az olívaolajos vagy a sós leves tonhalkonzervet választani. De a Rio Mare termékpalettáján szerepelnek még készételek (Rio Mare Insalatissime), amelyeket bárhol, bármikor kényelmesen fogyaszthatunk, illetve ízletes, szendvicsekhez ideális pástétomok (Paték) is. Nem véletlen, hogy ez a sokszínűség Kevin Costnert is rabul ejtette, hiszen még az időhiányban szenvedő hollywoodi színésznek is van ideje egy finom Rio Mare-ra!
Kevin Costner, Oscar-díjas színész, akinek felejthetetlen alakításait az egész világ ismeri, az új nemzetközi arca a Rio Mare-nak. Ő került annak a kampánynak az élére, ami a Rio Mare termékek hibátlan ízét és minőségét ünnepli az olasz hagyomány mellett: „eating well” and „living well”! Az „eating well” nem csak azt jelenti, hogy minőségi termékeket választunk, és ízletes kombinációkat alkotunk belőlük, hanem azt is, hogy asztalunkat megosztjuk másokkal, ami szintén része az egészséges és kiegyensúlyozott életnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >