Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse kutatás-fejlesztési tevékenységét, különös tekintettel a biotechnológiai fejlesztésekre.
Ennek az élelmiszeriparban egyedülálló kezdeményezésnek a célja, hogy fokozza az innovációs hatékonyságot és támogassa a Nestlé digitális átalakulását – írja az ESM a vállalat közleménye alapján.
A központ az Orbéban található Nestlé System Technology Center meglévő infrastruktúrájára épül, és várhatóan 2026 első felében kezdi meg működését. A létesítményben új generációs szenzorokat, robotokat, AI-alapú rendszereket, valamint virtuális és kiterjesztett valóság technológiákat fejlesztenek majd. A cél: intelligens kávégépek, precíziós táplálkozási megoldások, önszabályozó berendezések és új megoldások létrehozása dinamikus minőségbiztosítási rendszerek számára.
Laurent Freixe, a Nestlé vezérigazgatója szerint a biotechnológiai és mélytechnológiai képességek új szintre emelik a növekedést, miközben általuk hatékonyabbá válik az innováció is. A Nestlé ezzel a lépéssel új, tudományosan alátámasztott táplálkozási megoldásokat kíván kínálni – többek között az anyai táplálkozás, az újszülött-csecsemő és a gyógyászati célú táplálás, valamint az egészséges öregedés, női egészség és testsúlymenedzsment terén, de a fejlesztések a háziállatok egészségét és terápiás célú ellátását is érintik majd.
A központ része a Nestlé átalakulóban lévő K+F stratégiájának, amely a tudományos és technológiai trendekre építve teremt növekedési lehetőségeket a jövő számára.
Kapcsolódó cikkeink
Richter-vezérigazgató: jó teljesítményt ért el a cég az első negyedévben
A Richter jó teljesítményt ért el az első negyedévben, és…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >