Mélyrepülésben a Levis profitja
Az elsősorban farmernadrágjairól ismert vállalat nyeresége a második negyedévben 98 százalékkal, egymillió dollárra esett vissza. A globális forgalom összességében 8 százalékkal csökkent.
A csoport közleménye
szerint a cég két kiemelkedő hozamú éven van túl, a mostani gyenge eredmények hátterében a negatív
gazdasági tendenciák illetve egy új üzleti
szoftver áll, melynek költségei és váratlan
hibái miatt hajószállítmányok
késtek és tovább zsugorodott az amerikai piac. Hazájában 19%-os forgalomcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni a cég.
Ellenlépésként a cég most kiskereskedelmi
fejlesztésekbe kezdett és bővíti amerikai
bolthálózatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >