Mélyrepülésben a Levis profitja
Az elsősorban farmernadrágjairól ismert vállalat nyeresége a második negyedévben 98 százalékkal, egymillió dollárra esett vissza. A globális forgalom összességében 8 százalékkal csökkent.
A csoport közleménye
szerint a cég két kiemelkedő hozamú éven van túl, a mostani gyenge eredmények hátterében a negatív
gazdasági tendenciák illetve egy új üzleti
szoftver áll, melynek költségei és váratlan
hibái miatt hajószállítmányok
késtek és tovább zsugorodott az amerikai piac. Hazájában 19%-os forgalomcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni a cég.
Ellenlépésként a cég most kiskereskedelmi
fejlesztésekbe kezdett és bővíti amerikai
bolthálózatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >