Mélyrepülésben a Levis profitja
Az elsősorban farmernadrágjairól ismert vállalat nyeresége a második negyedévben 98 százalékkal, egymillió dollárra esett vissza. A globális forgalom összességében 8 százalékkal csökkent.
A csoport közleménye
szerint a cég két kiemelkedő hozamú éven van túl, a mostani gyenge eredmények hátterében a negatív
gazdasági tendenciák illetve egy új üzleti
szoftver áll, melynek költségei és váratlan
hibái miatt hajószállítmányok
késtek és tovább zsugorodott az amerikai piac. Hazájában 19%-os forgalomcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni a cég.
Ellenlépésként a cég most kiskereskedelmi
fejlesztésekbe kezdett és bővíti amerikai
bolthálózatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >