Mélyrepülésben a Levis profitja
Az elsősorban farmernadrágjairól ismert vállalat nyeresége a második negyedévben 98 százalékkal, egymillió dollárra esett vissza. A globális forgalom összességében 8 százalékkal csökkent.
A csoport közleménye
szerint a cég két kiemelkedő hozamú éven van túl, a mostani gyenge eredmények hátterében a negatív
gazdasági tendenciák illetve egy új üzleti
szoftver áll, melynek költségei és váratlan
hibái miatt hajószállítmányok
késtek és tovább zsugorodott az amerikai piac. Hazájában 19%-os forgalomcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni a cég.
Ellenlépésként a cég most kiskereskedelmi
fejlesztésekbe kezdett és bővíti amerikai
bolthálózatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >