Mélyponton a vásárlási hajlandóság
A GfK Hungária komplex fogyasztói bizalom indexe a fogyasztói várakozások indexével együtt emelkedett, a vásárlási hajlandóság indexe viszont csökkent a második negyedévben. Ez utóbbi 2002 óta a második legalacsonyabb szinten áll.
Az első negyedévhez képest a család reáljövedelmére vonatkozó várakozások romlottak, ugyanakkor csekély mértékben, de nőtt a hitelfelvételt elutasítók aránya. A tartós fogyasztási cikkek iránti vásárlási hajlandóság csökkent; a háztartások saját pénzügyi-anyagi helyzetének megítélése pedig nem változott jelentős mértékben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
400 millió euróból épít csokigyárat a Fazer Finnországban
A finn Fazer csoport bejelentette, hogy mégis megvalósítja új csokoládégyárának…
Tovább olvasom >Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >