Mélyponton a vásárlási hajlandóság
A GfK Hungária komplex fogyasztói bizalom indexe a fogyasztói várakozások indexével együtt emelkedett, a vásárlási hajlandóság indexe viszont csökkent a második negyedévben. Ez utóbbi 2002 óta a második legalacsonyabb szinten áll.
Az első negyedévhez képest a család reáljövedelmére vonatkozó várakozások romlottak, ugyanakkor csekély mértékben, de nőtt a hitelfelvételt elutasítók aránya. A tartós fogyasztási cikkek iránti vásárlási hajlandóság csökkent; a háztartások saját pénzügyi-anyagi helyzetének megítélése pedig nem változott jelentős mértékben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar szakmai vezetés is formálta a globális gazdasági döntéseket Dél-Afrikában a történelmi B20 csúcstalálkozón
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
