Mélyponton a vásárlási hajlandóság
A GfK Hungária komplex fogyasztói bizalom indexe a fogyasztói várakozások indexével együtt emelkedett, a vásárlási hajlandóság indexe viszont csökkent a második negyedévben. Ez utóbbi 2002 óta a második legalacsonyabb szinten áll.
Az első negyedévhez képest a család reáljövedelmére vonatkozó várakozások romlottak, ugyanakkor csekély mértékben, de nőtt a hitelfelvételt elutasítók aránya. A tartós fogyasztási cikkek iránti vásárlási hajlandóság csökkent; a háztartások saját pénzügyi-anyagi helyzetének megítélése pedig nem változott jelentős mértékben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mi az optimális fehérje-zsír-szénhidrát bevitel?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >ifo: Németországban javult az üzleti hangulat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatért a nyúlhús a magyar tányérokra: nagy sikerrel zárult az első Európai Nyúlhús Napok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
