Mélyhűtött élelmiszerek, tejtermékek és húskészítmények szakvására Düsseldorfban, magyar résztvevőkkel
Két magyar cég törekszik mélyhűtött élelmiszerei exportjának növelésére azzal, hogy kiállít Düsseldorfban, a friss termékek nemzetközi InterCool szakvásárán, 2012. szeptember 23-25. között.
A mélyhűtött termékek mellett tejtermékek és húskészítmények nemzetközi kínálatát mutatják be a Rajna parti vásárközpontban.
InterCool, InterMopro és InterMeat a három, együtt rendezett szakvásár neve, ahová június elejéig tizenhét országból 400 vállalat jelentkezett kiállítónak. A cégek aktivitása nem csökkent a korábbi rendezvényekhez képest – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. Idén eddig két magyar cég jelezte részvételi szándékát: a székesfehérvári Vadex ZRt. és az Öreglaki Vadfeldolgozó Kft.
Legjobb innováció – verseny az újdonságoknak
A legutóbbi rendezvényhez hasonlóan, mintegy 60 országból, köztük Magyarországról összesen 37 ezer szakmai látogatót várnak a szervezők. Idén először rendeznek versenyt az új termékek között, és a győztes megkapja a „Legjobb innováció” díjat. A vállalatok által benevezett újdonságokat egy zsűri előválogatja, majd a látogatók szavazatai alapján dőlnek el a helyezések.
Különbemutatók: A legjobb gyakorlat, Márkás termékek szigete,
Gourmet Plaza
A friss áruk vására idén több újdonságot is kínál a szakembereknek:
„A legjobb gyakorlat című bemutató egy új trendre reagál, a csemegepult reneszánszára. Tizennyolc élelmiszerkereskedelmi lánc szakemberei olyan megoldásokat mutatnak be a friss áruk pultjainak vonzó, eladást ösztönző alakítására, amelyek már beváltak a mindennapi értékesítésben.
Idén először a márkagyártók egy önálló, központi helyen, a „Márkás termékek szigetén” kapnak bemutatkozási lehetőséget. A kereskedők így egy központi helyen találkozhatnak a márkás termékeket bemutató kiállítókkal. A Gourmet Plaza-ban pedig regionális különlegességek és friss áruk koncentrált bemutatóját tekinthetik meg a látogatók.” – tájékoztat Máté Szilvia.
A düsseldorfi vásárra egy napijegy 33 euróba kerül a helyszínen. Online vásárlással csak 21 euróba. A kétnapos belépőjegy ára 50, illetve 38 euró. Fontos tudnivaló, hogy a belépőjegyek érvényesek Düsseldorf és távolabbi környékének valamennyi tömegközlekedési járműjére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >