Mélyhűtött élelmiszerek szakvására Düsseldorfban, magyar résztvevőkkel

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 08. 23. 00:02

Öt magyar cég törekszik mélyhűtött élelmiszerek exportjának növelésére azzal, hogy kiállít Düsseldorfban, a friss termékek nemzetközi InterCool szakvásárán, 2010. szeptember 12. és 15. között.

A mélyhűtött termékek mellett tejtermékek és húskészítmények nemzetközi kínálatát mutatják be a Rajna menti vásárközpontban.
InterCool, InterMopro és InterMeat a három, együtt rendezett szakvásár neve, ahová Németországból 754 cég, további 26 országból pedig összesen 269 vállalat jelentkezett eddig kiállítónak. A cégek aktivitása nem csökkent a két évvel ezelőttihez képest. – A legutóbbi rendezvényhez hasonlóan, mintegy 60 országból, köztük Magyarországról 37 ezer körüli szakmai látogatót várnak a szervezők – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Az újdonságok nagy része reagál arra a trendre, hogy a családok Németországban is, másutt is ritkábban étkeznek vendéglőben, és gyakrabban főznek otthon. A kényelmes elkészítést szolgáló, feldolgozott márkatermékek piacának fenntarthatóságára törekednek az élelmiszergyártók.
A szokások változását jelzi, hogy a televíziókban sugárzott vacsoracsaták mintájára versenyt rendeznek a vásárlátogatók számára, „a baráti kör legjobb vendéglátója” címért.
Az élelmiszergyártók és –kereskedelem közötti jobb együttműködés érdekében naponta rendeznek konferenciát a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának kérdéseiről.
A három élelmiszervásárral párhuzamosan rendezik Düsseldorfban a szintén nemzetközi Hogatec vendéglátóipari szakvásárt is . Arra a 341 német kiállító mellett 50 külföldi cég jelentkezett, tizennégy országból. A kísérő rendezvények fő témája a szállodai gasztronómia fejlődési lehetősége, illetve a nagy konyhák hatékonyságának növelése.




Kapcsolódó cikkeink