Mélyhűtött bisztró
Ami a gyorséttermek kedveltségének egyik oka: az állandó minőség, méghozzá értékarányos áron. Ezeket az igényeket egészen biztosan kielégíti a hamburgi Frosta Bistro – nem mellesleg remek reklámot csinálva ezzel a mélyhűtött termékeket gyártó Frosta cégnek. Nem állítja senki, hogy fine dining ételeket kínálnak, de ha elfogadjuk, hogy magas minőségű termékeket is mélyfagyasztanak, amit otthon jó étvággyal eszik meg a család, feltételezhetjük: finom, és legfőképpen korrekt ebédet kapunk. A bisztróban a termékek csomagolása is látható, de a vendég étlapról is választhat. A munkatársak a fogásokat a vendég szeme előtt csinálják készre, aki ezáltal nemcsak a „szakszerű” elkészítési módot lesheti el, ha később vásárolna is a termékből egy élelmiszerüzletben, hanem egy-egy kiegészítő szakácstrükköt is. Mindez kreatív marketingesek okos ötlete, aminek működését persze az is elősegíti, hogy Németországban a cég óriási választékban kínálja mélyfagyasztott ételeit – jó alapanyagokból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ókori mozaikon a McDonald’s – A nap videója
Nagyon kreatív, a közepesnél talán szellemesebb, remekül megvalósított ötlet a…
Tovább olvasom >Eurostat: valamelyest visszaesett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2025 elején
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák becsült száma az év…
Tovább olvasom >Idén is megmérettethetik magukat a legkiválóbb vendégélményt nyújtó éttermek
Ebben az évben is keresik az ország kiemelkedő turisztikai és…
Tovább olvasom >