Mélyhűtött bisztró

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 05. 08:00

Ami a gyorséttermek kedveltségének egyik oka: az állandó minőség, méghozzá értékarányos áron. Ezeket az igényeket egészen biztosan kielégíti a hamburgi Frosta Bistro – nem mellesleg remek reklámot csinálva ezzel a mélyhűtött termékeket gyártó Frosta cégnek. Nem állítja senki, hogy fine dining ételeket kínálnak, de ha elfogadjuk, hogy magas minőségű termékeket is mélyfagyasztanak, amit otthon jó étvággyal eszik meg a család, feltételezhetjük: finom, és legfőképpen korrekt ebédet kapunk. A bisztróban a termékek csomagolása is látható, de a vendég étlapról is választhat. A munkatársak a fogásokat a vendég szeme előtt csinálják készre, aki ezáltal nemcsak a „szakszerű” elkészítési módot lesheti el, ha később vásárolna is a termékből egy élelmiszerüzletben, hanem egy-egy kiegészítő szakácstrükköt is. Mindez kreatív marketingesek okos ötlete, aminek működését persze az is elősegíti, hogy Németországban a cég óriási választékban kínálja mélyfagyasztott ételeit – jó alapanyagokból.

Kapcsolódó cikkeink