Mélyhűtött bisztró
Ami a gyorséttermek kedveltségének egyik oka: az állandó minőség, méghozzá értékarányos áron. Ezeket az igényeket egészen biztosan kielégíti a hamburgi Frosta Bistro – nem mellesleg remek reklámot csinálva ezzel a mélyhűtött termékeket gyártó Frosta cégnek. Nem állítja senki, hogy fine dining ételeket kínálnak, de ha elfogadjuk, hogy magas minőségű termékeket is mélyfagyasztanak, amit otthon jó étvággyal eszik meg a család, feltételezhetjük: finom, és legfőképpen korrekt ebédet kapunk. A bisztróban a termékek csomagolása is látható, de a vendég étlapról is választhat. A munkatársak a fogásokat a vendég szeme előtt csinálják készre, aki ezáltal nemcsak a „szakszerű” elkészítési módot lesheti el, ha később vásárolna is a termékből egy élelmiszerüzletben, hanem egy-egy kiegészítő szakácstrükköt is. Mindez kreatív marketingesek okos ötlete, aminek működését persze az is elősegíti, hogy Németországban a cég óriási választékban kínálja mélyfagyasztott ételeit – jó alapanyagokból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Viharos év a légi közlekedésben: fizetésképtelenséget jelentett légitársaságok világszerte
Az idei év nehézségei sok légitársaság számára jelentettek komoly kihívást.…
Tovább olvasom >A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >