Melyek voltak 2018 legsikeresebb promóciói?
Már nem kell sokat várni, hogy kiderüljön, tavaly mely márkák nevéhez köthetők az FMCG piac legsikeresebb promóció.
A versenyfelhívásra 6 kategóriában 29-en adták be pályázatukat. A versenyt 9-tagú szakmai zsűri támogatja és értékeli a nevezéseket, valamint a Kantar-Hoffman piackutató a promóciók célcsoportja szerint 4 fókuszcsoportkutatást készít, ahol a vásárlók mondják el tapasztalataikat, meglátásaikat a pályázatokban szereplő promóciókról.
Az eredményeket egy egész napos szakmai konferencián tárjuk a nyilvánosság elé, és természetesen a nyertesek be is mutatják a pályázatukat.
A szakmai napra a nyertesek prezentációi mellett további hasznos előadásokkal készülünk.
Ha kíváncsi, hogy
- a generációs különbségek hogyan követhetők nyomon a promóciós elvárásokban,
- miért kell wow-élményt nyújtani az ügyfélszolgálatban,
- miért lehetünk biztosak abban, hogy a kommunikáció a promócióknál is a siker kulcsa vagy a kudarc meghatározója,
- mire büszke Ms Trade Marketing és az Év Trade Marketing Csapata, amivel kiérdemelték a címet 2018-ban,
- és mely promóciók voltak az év legjobbjai,
akkor nagy szeretettel várjuk „Az év legsikeresebb promóciója” verseny szakmai nappal egybekötött díjátadójára.
Időpont: 2019. április 11. (csütörtök)
Helyszín: Aquincum Hotel Budapest, 1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.
Részvételi díj: 49 900 Ft+áfa/fő (az étkezés közterheit nem tartalmazza)
(A pályázatot benyújtott cégek pályázatonként egy képviselője számára – a pályázati díjban foglaltak szerint – ingyenes a részvétel, de regisztrációhoz kötött!)
A konferencia programja:
8.30–9.00 Érkezés és köszöntő
9.00–9.20 Generációs elvárások – Steigervald Krisztián ügyvezető igazgató, Emocionális Marketing
9.20–9.40 Promóciós pályázatok értékelése 1. rész
Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Online/Digitális, Ital és HoReCa kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunkák bemutatása
9.40–11.10 Kávészünet
11.10–11.30 Wow! – élmény az ügyfélszolgálaton, hazai és nemzetközi példák – Fülöp Anita ügyvezető tulajdonos, Call To Action Hungary
11.30–11.50 Tudatosítsd, hogy élvezi – avagy a promóció sikerének titka a kommunikáció – Krizsó Szilvia, kommunikációs tanácsadó
11.50–12.10 Amire Ms Trade Marketing büszke lehet Laurinyecz Tünde senior trade & channel marketing manager, Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz
12.10–13.10 Ebéd
13.10–13.30 Amire a Trade Marketing Team 2018 büszke lehet Matskási Zoltán operational marketing manager, Coca-Cola HBC Magyarország
13.30–14.50 Promóciós pályázatok értékelése 2. rész
Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Élelmiszer kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunka bemutatása
14.50–15.20 Kávészünet
15.20–16.40 Promóciós pályázatok értékelése 3. rész
Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Kereskedelmi és Non-food kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunkák bemutatása
16.40–17.00 POPAI, Trade Marketing Klub és Trade magazin különdíjak átadása és a nyertes pályamunkák bemutatása
17.00–17.30 Koktélbüfé és koccintás a nyertesekkel
Amennyiben részt kíván venni az eseményen, erre a linkre kattintva online, vagy a jelentkezési lap visszaküldésével e-mailben is jelentkezhet.
Jelentkezési határidő:
- április 5.
További információ, illetve kérdés esetén kérem forduljon hozzánk bizalommal!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >