Melyek voltak 2018 legsikeresebb promóciói?
Már nem kell sokat várni, hogy kiderüljön, tavaly mely márkák nevéhez köthetők az FMCG piac legsikeresebb promóció.
A versenyfelhívásra 6 kategóriában 29-en adták be pályázatukat. A versenyt 9-tagú szakmai zsűri támogatja és értékeli a nevezéseket, valamint a Kantar-Hoffman piackutató a promóciók célcsoportja szerint 4 fókuszcsoportkutatást készít, ahol a vásárlók mondják el tapasztalataikat, meglátásaikat a pályázatokban szereplő promóciókról.
Az eredményeket egy egész napos szakmai konferencián tárjuk a nyilvánosság elé, és természetesen a nyertesek be is mutatják a pályázatukat.
A szakmai napra a nyertesek prezentációi mellett további hasznos előadásokkal készülünk.
Ha kíváncsi, hogy
- a generációs különbségek hogyan követhetők nyomon a promóciós elvárásokban,
- miért kell wow-élményt nyújtani az ügyfélszolgálatban,
- miért lehetünk biztosak abban, hogy a kommunikáció a promócióknál is a siker kulcsa vagy a kudarc meghatározója,
- mire büszke Ms Trade Marketing és az Év Trade Marketing Csapata, amivel kiérdemelték a címet 2018-ban,
- és mely promóciók voltak az év legjobbjai,
akkor nagy szeretettel várjuk „Az év legsikeresebb promóciója” verseny szakmai nappal egybekötött díjátadójára.
Időpont: 2019. április 11. (csütörtök)
Helyszín: Aquincum Hotel Budapest, 1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.
Részvételi díj: 49 900 Ft+áfa/fő (az étkezés közterheit nem tartalmazza)
(A pályázatot benyújtott cégek pályázatonként egy képviselője számára – a pályázati díjban foglaltak szerint – ingyenes a részvétel, de regisztrációhoz kötött!)
A konferencia programja:
8.30–9.00 Érkezés és köszöntő
9.00–9.20 Generációs elvárások – Steigervald Krisztián ügyvezető igazgató, Emocionális Marketing
9.20–9.40 Promóciós pályázatok értékelése 1. rész
Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Online/Digitális, Ital és HoReCa kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunkák bemutatása
9.40–11.10 Kávészünet
11.10–11.30 Wow! – élmény az ügyfélszolgálaton, hazai és nemzetközi példák – Fülöp Anita ügyvezető tulajdonos, Call To Action Hungary
11.30–11.50 Tudatosítsd, hogy élvezi – avagy a promóció sikerének titka a kommunikáció – Krizsó Szilvia, kommunikációs tanácsadó
11.50–12.10 Amire Ms Trade Marketing büszke lehet Laurinyecz Tünde senior trade & channel marketing manager, Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz
12.10–13.10 Ebéd
13.10–13.30 Amire a Trade Marketing Team 2018 büszke lehet Matskási Zoltán operational marketing manager, Coca-Cola HBC Magyarország
13.30–14.50 Promóciós pályázatok értékelése 2. rész
Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Élelmiszer kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunka bemutatása
14.50–15.20 Kávészünet
15.20–16.40 Promóciós pályázatok értékelése 3. rész
Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Kereskedelmi és Non-food kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunkák bemutatása
16.40–17.00 POPAI, Trade Marketing Klub és Trade magazin különdíjak átadása és a nyertes pályamunkák bemutatása
17.00–17.30 Koktélbüfé és koccintás a nyertesekkel
Amennyiben részt kíván venni az eseményen, erre a linkre kattintva online, vagy a jelentkezési lap visszaküldésével e-mailben is jelentkezhet.
Jelentkezési határidő:
- április 5.
További információ, illetve kérdés esetén kérem forduljon hozzánk bizalommal!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >