„Méhhoteleket” nyit a Carrefour Lengyelországban
A Carrefour Polska megnyitotta első méhhotelét Wrocław városában a Pszczele Hotele (Bee Hotels) kampány részeként, melynek célja a méheknek védelmet biztosítani városi környezetben. A Pszczelarz Kozacki vállalattal közös kezdeményezés a biodiverzitás megőrzése és a városi méhtartás fontosságára kívánja felhívni a figyelmet és része a Carrefour globális CSR stratégiájának.
Wroclaw már a hetedik város Lengyelországban, ahol a Carrefour „menedéket” létesített a méheknek. (Eddig mintegy 30 méhmenedék került telepítésre a lengyelországi egységekben.)
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
Ahogy a fenntarthatósági kommunikáció érettebbé válik, úgy tűnnek el a…
Tovább olvasom >Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >Közös erő: Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller együtt szerepel a PARKSIDE új kampányában
Hollywood és a barkácsolás találkozása: a PARKSIDE barkácsmárka új kampányában…
Tovább olvasom >