„Méhhoteleket” nyit a Carrefour Lengyelországban
A Carrefour Polska megnyitotta első méhhotelét Wrocław városában a Pszczele Hotele (Bee Hotels) kampány részeként, melynek célja a méheknek védelmet biztosítani városi környezetben. A Pszczelarz Kozacki vállalattal közös kezdeményezés a biodiverzitás megőrzése és a városi méhtartás fontosságára kívánja felhívni a figyelmet és része a Carrefour globális CSR stratégiájának.
Wroclaw már a hetedik város Lengyelországban, ahol a Carrefour „menedéket” létesített a méheknek. (Eddig mintegy 30 méhmenedék került telepítésre a lengyelországi egységekben.)
Kapcsolódó cikkeink
Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >