Megviselte a Metrot a rémes karácsonyi időjárás
A Metro AG német vállalat bejelentette, hogy negyedik negyedéves eladásai 19,7 milliárd euróra nőttek. Ez 1,6%-os növekedésnek felel meg összevetve az előző év ugyanezen időszakában elért értékkel, ám elmarad az elemzők 20,2 milliárd eurós várakozásaitól.
A Metro közölte, hogy a várt eredményt a karácsonyi időszakban tapasztalt zord időjárás miatt nem érték el. Németországban a Metro eladásai 2,6%-kal estek vissza a negyedik negyedévben, egész Nyugat-Európát tekintve viszont 1,6%-os erősödést értek el. Az eladások Kelet-Európában 6,9%-kal növekedtek, az afrikai, ázsiai régióban pedig 29,1%-kal emelkedtek. A vállalat továbbra is úgy tartja, hogy 2,3 milliárd eurós profitra fog szert tenni a 2010-es év egészét illetően.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >Enyhe növekedés a lízingpiacon
A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a…
Tovább olvasom >