Megviselte a Metrot a rémes karácsonyi időjárás
A Metro AG német vállalat bejelentette, hogy negyedik negyedéves eladásai 19,7 milliárd euróra nőttek. Ez 1,6%-os növekedésnek felel meg összevetve az előző év ugyanezen időszakában elért értékkel, ám elmarad az elemzők 20,2 milliárd eurós várakozásaitól.
A Metro közölte, hogy a várt eredményt a karácsonyi időszakban tapasztalt zord időjárás miatt nem érték el. Németországban a Metro eladásai 2,6%-kal estek vissza a negyedik negyedévben, egész Nyugat-Európát tekintve viszont 1,6%-os erősödést értek el. Az eladások Kelet-Európában 6,9%-kal növekedtek, az afrikai, ázsiai régióban pedig 29,1%-kal emelkedtek. A vállalat továbbra is úgy tartja, hogy 2,3 milliárd eurós profitra fog szert tenni a 2010-es év egészét illetően.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >