Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment Company a német Fressnapftól a BAF Petfoodot.
Anders Kristiansen, a The Nutriment Company vezérigazgatója „mérföldkőnek” nevezte a felvásárlást a vállalat életében, ugyanis ezzel új szakaszba lépett „gyors németországi és európai terjeszkedése”.
A magántőke által támogatott csoport szerint a tranzakció révén hozzáférhet a Fressnapf saját tulajdonú és franchise-üzleteket magában foglaló „kiterjedt kiskereskedelmi hálózatához”.
A BAF Petfood egy korábban humán élelmiszert gyártó, több mint 9000 négyzetméteres termelő és raktárterülettel rendelkező üzemben működik. A vállalat különböző formájú – kolbász, nuggets, pelyhek – nyers állateledelekre specializálódott.
A The Nutriment Company szerint a felvásárlásból a Fressnapf és számos franchise partnere is profitálhat, hiszen „könnyebb hozzáférést” kapnak a Nutriment, a DIBO, a Barfgold és a Natural Instinct márkákhoz.
Torsten Toeller, a Fressnapf elnöke és többségi tulajdonosa szerint a tranzakcióval vásárlóiknak a minőségi termékek még szélesebb választékát tudják kínálni, kielégítve ezzel a házi kedvencek és gazdijaik különféle igényeit.
A stockholmi székhelyű The Nutriment Company a skandináv Axcel magántőke-befektetési alap tulajdonában van, és ez már a negyedik felvásárlása 2025-ben.
A vállalat januárban bővítette brit jelenlétét a The Dog’s Butcher és a Your Pet Nutrition cégek megvásárlásával, míg a múlt hónapban a nyers állateledelt gyártó Puromenu felvásárlásával lépett be a spanyol piacra.
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >