Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment Company a német Fressnapftól a BAF Petfoodot.
Anders Kristiansen, a The Nutriment Company vezérigazgatója „mérföldkőnek” nevezte a felvásárlást a vállalat életében, ugyanis ezzel új szakaszba lépett „gyors németországi és európai terjeszkedése”.
A magántőke által támogatott csoport szerint a tranzakció révén hozzáférhet a Fressnapf saját tulajdonú és franchise-üzleteket magában foglaló „kiterjedt kiskereskedelmi hálózatához”.
A BAF Petfood egy korábban humán élelmiszert gyártó, több mint 9000 négyzetméteres termelő és raktárterülettel rendelkező üzemben működik. A vállalat különböző formájú – kolbász, nuggets, pelyhek – nyers állateledelekre specializálódott.
A The Nutriment Company szerint a felvásárlásból a Fressnapf és számos franchise partnere is profitálhat, hiszen „könnyebb hozzáférést” kapnak a Nutriment, a DIBO, a Barfgold és a Natural Instinct márkákhoz.
Torsten Toeller, a Fressnapf elnöke és többségi tulajdonosa szerint a tranzakcióval vásárlóiknak a minőségi termékek még szélesebb választékát tudják kínálni, kielégítve ezzel a házi kedvencek és gazdijaik különféle igényeit.
A stockholmi székhelyű The Nutriment Company a skandináv Axcel magántőke-befektetési alap tulajdonában van, és ez már a negyedik felvásárlása 2025-ben.
A vállalat januárban bővítette brit jelenlétét a The Dog’s Butcher és a Your Pet Nutrition cégek megvásárlásával, míg a múlt hónapban a nyers állateledelt gyártó Puromenu felvásárlásával lépett be a spanyol piacra.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >