Megvette a Master Good a Ságát
Megvette a magyar tulajdonban lévő Master Good Kft. az angol tulajdonú Sága Zrt. részvényeinek 100 százalékát, a vételár kiegyenlítése hétfőn megtörtént – tájékoztatta a Master Good az MTI-t.
A közlemény szerint a tranzakciót jóváhagyta a Gazdasági Versenyhivatal.
A kisvárdai székhelyű Master Good cégcsoport a magyarországi csirketermelés és -feldolgozás több mint 40 százalékát adja, értékesítésének nagyobb részét az export teszi ki. A cégcsoport csaknem 2000 munkavállalót foglalkoztat. A sárvári székhelyű Sága Zrt. Magyarország piacvezető tovább-feldolgozott baromfitermékeket gyártó vállalata, munkavállalóinak száma 260 – közölte a Master Good.
A tranzakció szorosan illeszkedik a Master Good cégcsoport hosszú távú stratégiájába, amely szerint bővíteni szeretné a termékkínálatát – írta a közleményben Bárány László, a Master Good tulajdonosa.
A jövőben komoly technológiai fejlesztéseket terveznek a sárvári üzemben is, a beruházások célja a hatékonyság növelése és új, magas minőségű termékek fejlesztése.
A belföldi piacon való növekedés mellett nagy hangsúlyt kap az exportértékesítés növelése, ehhez a világ 43 országába exportáló Master Good piaci kapcsolatai és tapasztalatai biztosítanak kellő szakmai hátteret – áll a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ezért került csirke a Pizza Hut étlapjára
Néhány napja új csirkés kínálattal bővült a Pizza Hut étlapja…
Tovább olvasom >IFFA 2025: megmutatta erejét a hús- és fehérjeipar Frankfurtban
Több mint 1000 kiállító és 63117 szakmai látogató részvételével zajlott…
Tovább olvasom >Egyre többen, de még nem elegen vállalják a ketrecmentes tartási rendszert
A Magyarországon élő közel 8 millió tojótyúk mindössze 20-30%-a él…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >