Megvette a lengyel Żabka Csoport a DRIM Daniel romániai élelmiszerforgalmazót
A lengyel Żabka csoport többségi részesedést szerzett a DRIM Daniel Distributie romániai élelmiszer-forgalmazó vállalatban.
A közel három évtizeddel ezelőtt alapított DRIM Daniel Distributie egy romániai családi vállalkozás, amely FMCG-termékek forgalmazásával és logisztikájával foglalkozik. A pitesti székhelyű vállalat nagy logisztikai hálózatot működtet, amely több mint 12 000 üzletet lát el, és 800 alkalmazottat foglalkoztat.
A Romániába való belépés összhangban áll a Żabka 2021-es növekedési stratégiájával, és a vállalat azon erőfeszítéseinek csúcspontját jelenti, hogy koncepcióját és ökoszisztémáját az európai terjeszkedés érdekében fejlessze.
A romániai versenytanács jóváhagyását követően a Żabka a DRIM fejlődésének fellendítésére kíván összpontosítani, kihasználva a két vállalat egyesített erősségeit: a DRIM piaci dominanciáját és a Żabka kiskereskedelmi szakértelmét és pénzügyi erejét.
A Żabka szerint ebből a partnerségből kulcsfontosságú piaci ismeretek és tapasztalatok adódnak, amelyek megnyitják az utat a jövőbeli beruházások és a régióbeli terjeszkedés előtt.
Az elmúlt évek során a Żabka vezető európai kényelmi lánccá vált. A CVC Capital Partners tulajdonában álló vállalat több mint 10 ezer üzlettel, háztól-házig, illetve digitális szolgáltatásokkal és mintegy hárommillió napi vásárlóval büszkélkedhet.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése és csökkent a munkanélküliség áprilisban
Lengyelországban a márciusi csökkenés után áprilisban erőteljesen, 2022 májusa óta…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >