Megveszi a Nestlé a Nuunt
A Nestlé egészségtudományi részlege megvásárolja a Nuun nevű funkcionális italbrandet.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/nuun-feed-1024x494-1-300x145.jpg)
Növekednek az egészséges termékek piacán
A Nuunt 2004-ben alapították Seattle-ben. A cég úttörő volt abban, hogy különválasztotta a szénhidrátokban az elektrolitokat. Alacsony cukortartalmú elektrolit-tablettája forradalmasította a sportital-piacot. Mostanra széles választékban kínál pezsgőtablettákat és porokat, amelyek hozzáadott ásványi anyagokat és vitaminokat tartalmaznak.
A Nestlé lépése többek között a fogyasztók egyre erősödő igényének köszönhető az egészséges termékek iránt. A cégóriás számos nemrég végrehajtott akvizícióval szélesítette portfólióját ebben a szektorban. A múlt hónapban például a Bountifult vette meg 5,75 milliárd dollárért.
FMCG CEO
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >