Megveszi a Nestlé a Nuunt
A Nestlé egészségtudományi részlege megvásárolja a Nuun nevű funkcionális italbrandet.

Növekednek az egészséges termékek piacán
A Nuunt 2004-ben alapították Seattle-ben. A cég úttörő volt abban, hogy különválasztotta a szénhidrátokban az elektrolitokat. Alacsony cukortartalmú elektrolit-tablettája forradalmasította a sportital-piacot. Mostanra széles választékban kínál pezsgőtablettákat és porokat, amelyek hozzáadott ásványi anyagokat és vitaminokat tartalmaznak.
A Nestlé lépése többek között a fogyasztók egyre erősödő igényének köszönhető az egészséges termékek iránt. A cégóriás számos nemrég végrehajtott akvizícióval szélesítette portfólióját ebben a szektorban. A múlt hónapban például a Bountifult vette meg 5,75 milliárd dollárért.
FMCG CEO
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >