Megveszi a Nestlé a Nuunt
A Nestlé egészségtudományi részlege megvásárolja a Nuun nevű funkcionális italbrandet.

Növekednek az egészséges termékek piacán
A Nuunt 2004-ben alapították Seattle-ben. A cég úttörő volt abban, hogy különválasztotta a szénhidrátokban az elektrolitokat. Alacsony cukortartalmú elektrolit-tablettája forradalmasította a sportital-piacot. Mostanra széles választékban kínál pezsgőtablettákat és porokat, amelyek hozzáadott ásványi anyagokat és vitaminokat tartalmaznak.
A Nestlé lépése többek között a fogyasztók egyre erősödő igényének köszönhető az egészséges termékek iránt. A cégóriás számos nemrég végrehajtott akvizícióval szélesítette portfólióját ebben a szektorban. A múlt hónapban például a Bountifult vette meg 5,75 milliárd dollárért.
FMCG CEO
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >