Megveszi a DHL az MNG Kargo török csomagszállítót
A DHL Group megállapodást írt alá az MNG Kargo, Törökország egyik vezető csomagküldő szolgáltatójának 100 százalékos megvásárlásáról. A DHL szerint az akvizíció biztosítja vezető pozícióját a csomagszállítási piacon az országban.
– Az MNG Kargo kiegészíti üzleti portfóliónkat, és segít megerősíteni pozíciónkat az ágazatban – mondta Tobias Meyer vezérigazgató.
Az ügyfelek a Törökországon belüli szállítási és logisztikai szolgáltatások mellett a határokon átnyúló megoldásokból is profitálhatnak majd köszönhetően annak, hogy a DHL-nek az országban már jelenlévő egyes részlegeivel való együttműködésnek.
– A fenntarthatóság, a globalizáció és a digitalizáció mellett az elmúlt években az e-kereskedelemre helyeztük a hangsúlyt – jelentette ki Meyer.
A DHL eCommerce számára az újonnan megvásárolt csomagküldő hálózat az európai csomagküldő hálózat optimális kiegészítője. A hálózat 27 válogatóközpontot foglal magában szállítás középső szakaszán és több mint 800 központot az utolsó mérföldes szállításhoz. A tranzakció a török hatóságok jóváhagyásától függ.
A csomagszállítás a növekedés legerőteljesebb motorja
– Az e-kereskedelem, különösen a csomagküldés volumene a logisztika növekedésének egyik legerősebb motorja. Ezért dolgozunk folyamatosan azon, hogy növeljük a lábnyomunkat ezen a területen. Az MNG Kargo segíteni fog abban, hogy tovább erősítsük pozíciónkat az ágazatban – mondta el a CEO.
Az MNG Kargo naponta 600 000 címre szállít csomagokat, amivel Törökország egyik legnagyobb csomagszolgáltatója.
A török e-kereskedelem a várakozások szerint gyorsan növekszik
A törökországi e-kereskedelmi piacon a hajtóerőt főként a digitális kommunikáció iránt nagyfokú affinitással rendelkező fiatal lakosság jelenti, és az elkövetkező években várhatóan kétszámjegyű ütemben fog növekedni.
– Hálózatunknak és digitális szakértelmünknek, valamint az MNG Kargo helyi jelenlétének köszönhetően ideális helyzetben vagyunk ahhoz, hogy kihasználjuk a török piac növekedési potenciálját – állítja a DHL.
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >A héten indul a NAV ellenőrzéssorozata a Balatonnál és a Velencei-tónál
A héten megkezdte nyári ellenőrzéssorozatát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal…
Tovább olvasom >