Megveszi a DHL az MNG Kargo török csomagszállítót
A DHL Group megállapodást írt alá az MNG Kargo, Törökország egyik vezető csomagküldő szolgáltatójának 100 százalékos megvásárlásáról. A DHL szerint az akvizíció biztosítja vezető pozícióját a csomagszállítási piacon az országban.
– Az MNG Kargo kiegészíti üzleti portfóliónkat, és segít megerősíteni pozíciónkat az ágazatban – mondta Tobias Meyer vezérigazgató.
Az ügyfelek a Törökországon belüli szállítási és logisztikai szolgáltatások mellett a határokon átnyúló megoldásokból is profitálhatnak majd köszönhetően annak, hogy a DHL-nek az országban már jelenlévő egyes részlegeivel való együttműködésnek.
– A fenntarthatóság, a globalizáció és a digitalizáció mellett az elmúlt években az e-kereskedelemre helyeztük a hangsúlyt – jelentette ki Meyer.
A DHL eCommerce számára az újonnan megvásárolt csomagküldő hálózat az európai csomagküldő hálózat optimális kiegészítője. A hálózat 27 válogatóközpontot foglal magában szállítás középső szakaszán és több mint 800 központot az utolsó mérföldes szállításhoz. A tranzakció a török hatóságok jóváhagyásától függ.
A csomagszállítás a növekedés legerőteljesebb motorja
– Az e-kereskedelem, különösen a csomagküldés volumene a logisztika növekedésének egyik legerősebb motorja. Ezért dolgozunk folyamatosan azon, hogy növeljük a lábnyomunkat ezen a területen. Az MNG Kargo segíteni fog abban, hogy tovább erősítsük pozíciónkat az ágazatban – mondta el a CEO.
Az MNG Kargo naponta 600 000 címre szállít csomagokat, amivel Törökország egyik legnagyobb csomagszolgáltatója.
A török e-kereskedelem a várakozások szerint gyorsan növekszik
A törökországi e-kereskedelmi piacon a hajtóerőt főként a digitális kommunikáció iránt nagyfokú affinitással rendelkező fiatal lakosság jelenti, és az elkövetkező években várhatóan kétszámjegyű ütemben fog növekedni.
– Hálózatunknak és digitális szakértelmünknek, valamint az MNG Kargo helyi jelenlétének köszönhetően ideális helyzetben vagyunk ahhoz, hogy kihasználjuk a török piac növekedési potenciálját – állítja a DHL.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >