Megveszi a DHL az MNG Kargo török csomagszállítót
A DHL Group megállapodást írt alá az MNG Kargo, Törökország egyik vezető csomagküldő szolgáltatójának 100 százalékos megvásárlásáról. A DHL szerint az akvizíció biztosítja vezető pozícióját a csomagszállítási piacon az országban.
– Az MNG Kargo kiegészíti üzleti portfóliónkat, és segít megerősíteni pozíciónkat az ágazatban – mondta Tobias Meyer vezérigazgató.
Az ügyfelek a Törökországon belüli szállítási és logisztikai szolgáltatások mellett a határokon átnyúló megoldásokból is profitálhatnak majd köszönhetően annak, hogy a DHL-nek az országban már jelenlévő egyes részlegeivel való együttműködésnek.
– A fenntarthatóság, a globalizáció és a digitalizáció mellett az elmúlt években az e-kereskedelemre helyeztük a hangsúlyt – jelentette ki Meyer.
A DHL eCommerce számára az újonnan megvásárolt csomagküldő hálózat az európai csomagküldő hálózat optimális kiegészítője. A hálózat 27 válogatóközpontot foglal magában szállítás középső szakaszán és több mint 800 központot az utolsó mérföldes szállításhoz. A tranzakció a török hatóságok jóváhagyásától függ.
A csomagszállítás a növekedés legerőteljesebb motorja
– Az e-kereskedelem, különösen a csomagküldés volumene a logisztika növekedésének egyik legerősebb motorja. Ezért dolgozunk folyamatosan azon, hogy növeljük a lábnyomunkat ezen a területen. Az MNG Kargo segíteni fog abban, hogy tovább erősítsük pozíciónkat az ágazatban – mondta el a CEO.
Az MNG Kargo naponta 600 000 címre szállít csomagokat, amivel Törökország egyik legnagyobb csomagszolgáltatója.
A török e-kereskedelem a várakozások szerint gyorsan növekszik
A törökországi e-kereskedelmi piacon a hajtóerőt főként a digitális kommunikáció iránt nagyfokú affinitással rendelkező fiatal lakosság jelenti, és az elkövetkező években várhatóan kétszámjegyű ütemben fog növekedni.
– Hálózatunknak és digitális szakértelmünknek, valamint az MNG Kargo helyi jelenlétének köszönhetően ideális helyzetben vagyunk ahhoz, hogy kihasználjuk a török piac növekedési potenciálját – állítja a DHL.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >