Megveszi a DHL az MNG Kargo török csomagszállítót
A DHL Group megállapodást írt alá az MNG Kargo, Törökország egyik vezető csomagküldő szolgáltatójának 100 százalékos megvásárlásáról. A DHL szerint az akvizíció biztosítja vezető pozícióját a csomagszállítási piacon az országban.
– Az MNG Kargo kiegészíti üzleti portfóliónkat, és segít megerősíteni pozíciónkat az ágazatban – mondta Tobias Meyer vezérigazgató.
Az ügyfelek a Törökországon belüli szállítási és logisztikai szolgáltatások mellett a határokon átnyúló megoldásokból is profitálhatnak majd köszönhetően annak, hogy a DHL-nek az országban már jelenlévő egyes részlegeivel való együttműködésnek.
– A fenntarthatóság, a globalizáció és a digitalizáció mellett az elmúlt években az e-kereskedelemre helyeztük a hangsúlyt – jelentette ki Meyer.
A DHL eCommerce számára az újonnan megvásárolt csomagküldő hálózat az európai csomagküldő hálózat optimális kiegészítője. A hálózat 27 válogatóközpontot foglal magában szállítás középső szakaszán és több mint 800 központot az utolsó mérföldes szállításhoz. A tranzakció a török hatóságok jóváhagyásától függ.
A csomagszállítás a növekedés legerőteljesebb motorja
– Az e-kereskedelem, különösen a csomagküldés volumene a logisztika növekedésének egyik legerősebb motorja. Ezért dolgozunk folyamatosan azon, hogy növeljük a lábnyomunkat ezen a területen. Az MNG Kargo segíteni fog abban, hogy tovább erősítsük pozíciónkat az ágazatban – mondta el a CEO.
Az MNG Kargo naponta 600 000 címre szállít csomagokat, amivel Törökország egyik legnagyobb csomagszolgáltatója.
A török e-kereskedelem a várakozások szerint gyorsan növekszik
A törökországi e-kereskedelmi piacon a hajtóerőt főként a digitális kommunikáció iránt nagyfokú affinitással rendelkező fiatal lakosság jelenti, és az elkövetkező években várhatóan kétszámjegyű ütemben fog növekedni.
– Hálózatunknak és digitális szakértelmünknek, valamint az MNG Kargo helyi jelenlétének köszönhetően ideális helyzetben vagyunk ahhoz, hogy kihasználjuk a török piac növekedési potenciálját – állítja a DHL.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >