Megveszi a DHL az MNG Kargo török csomagszállítót
A DHL Group megállapodást írt alá az MNG Kargo, Törökország egyik vezető csomagküldő szolgáltatójának 100 százalékos megvásárlásáról. A DHL szerint az akvizíció biztosítja vezető pozícióját a csomagszállítási piacon az országban.
– Az MNG Kargo kiegészíti üzleti portfóliónkat, és segít megerősíteni pozíciónkat az ágazatban – mondta Tobias Meyer vezérigazgató.
Az ügyfelek a Törökországon belüli szállítási és logisztikai szolgáltatások mellett a határokon átnyúló megoldásokból is profitálhatnak majd köszönhetően annak, hogy a DHL-nek az országban már jelenlévő egyes részlegeivel való együttműködésnek.
– A fenntarthatóság, a globalizáció és a digitalizáció mellett az elmúlt években az e-kereskedelemre helyeztük a hangsúlyt – jelentette ki Meyer.
A DHL eCommerce számára az újonnan megvásárolt csomagküldő hálózat az európai csomagküldő hálózat optimális kiegészítője. A hálózat 27 válogatóközpontot foglal magában szállítás középső szakaszán és több mint 800 központot az utolsó mérföldes szállításhoz. A tranzakció a török hatóságok jóváhagyásától függ.
A csomagszállítás a növekedés legerőteljesebb motorja
– Az e-kereskedelem, különösen a csomagküldés volumene a logisztika növekedésének egyik legerősebb motorja. Ezért dolgozunk folyamatosan azon, hogy növeljük a lábnyomunkat ezen a területen. Az MNG Kargo segíteni fog abban, hogy tovább erősítsük pozíciónkat az ágazatban – mondta el a CEO.
Az MNG Kargo naponta 600 000 címre szállít csomagokat, amivel Törökország egyik legnagyobb csomagszolgáltatója.
A török e-kereskedelem a várakozások szerint gyorsan növekszik
A törökországi e-kereskedelmi piacon a hajtóerőt főként a digitális kommunikáció iránt nagyfokú affinitással rendelkező fiatal lakosság jelenti, és az elkövetkező években várhatóan kétszámjegyű ütemben fog növekedni.
– Hálózatunknak és digitális szakértelmünknek, valamint az MNG Kargo helyi jelenlétének köszönhetően ideális helyzetben vagyunk ahhoz, hogy kihasználjuk a török piac növekedési potenciálját – állítja a DHL.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Törökországban lassult a kiskereskedelmi eladásnövekedés májusban éves szinten
Törökországban 5,8 százalék, 2022 júliusa óta a legkisebb ütemű volt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >