Megvenné az Unilever a Sara Lee kozmetikai üzletágát
Az Unilever pénteken bejelentette, hogy megvásárolná a Sara Lee kozmetikai üzletágát. Az 1,275 milliárd eurós ügylet még a hatóságok és az európai szakszervezetek jóváhagyására vár.
Az egyesülés konkrét lépéseit az Unilever addig nem hozhatja nyilvánosságra, amíg le nem zárulnak az egyeztetési folyamatok az európai szakszervezetekkel, és amíg a vállalat meg nem kapja az illetékes hatóságok engedélyét.
Az ügylet többek között olyan kozmetikai márkák megvásárlását érinti, mint a Sanex, a Radox vagy a Dushdas, amelyek erősítik az Unilever vezető pozícióját a kozmetikumok és dezodorok kategóriájában. A Sara Lee kozmetikai üzletágához tartozó márkák jól kiegészítik az Unilever népszerű szájápolási, tisztítószer és az olyan erős babaápolási termékeit, mint például a Gabi márka. Az ügyletnek köszönhetően az Unilever márkaportfoliója teljesebbé és differenciáltabbá válik, így a testápolási kategóriában a fogyasztók minden igényét kielégíti majd.
„A kozmetikai üzletág stratégiai jelentőségű az Unilever számára. A Sara Lee márkáit szeretik a fogyasztók. Jól illeszkednek a meglévő termékkínálatunkhoz, és a növekedés lehetőségét biztosíthatják a vállalatunk számára” – mondta Paul Polman, az Unilever vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >