Megvenné az Unilever a Sara Lee kozmetikai üzletágát
Az Unilever pénteken bejelentette, hogy megvásárolná a Sara Lee kozmetikai üzletágát. Az 1,275 milliárd eurós ügylet még a hatóságok és az európai szakszervezetek jóváhagyására vár.
Az egyesülés konkrét lépéseit az Unilever addig nem hozhatja nyilvánosságra, amíg le nem zárulnak az egyeztetési folyamatok az európai szakszervezetekkel, és amíg a vállalat meg nem kapja az illetékes hatóságok engedélyét.
Az ügylet többek között olyan kozmetikai márkák megvásárlását érinti, mint a Sanex, a Radox vagy a Dushdas, amelyek erősítik az Unilever vezető pozícióját a kozmetikumok és dezodorok kategóriájában. A Sara Lee kozmetikai üzletágához tartozó márkák jól kiegészítik az Unilever népszerű szájápolási, tisztítószer és az olyan erős babaápolási termékeit, mint például a Gabi márka. Az ügyletnek köszönhetően az Unilever márkaportfoliója teljesebbé és differenciáltabbá válik, így a testápolási kategóriában a fogyasztók minden igényét kielégíti majd.
„A kozmetikai üzletág stratégiai jelentőségű az Unilever számára. A Sara Lee márkáit szeretik a fogyasztók. Jól illeszkednek a meglévő termékkínálatunkhoz, és a növekedés lehetőségét biztosíthatják a vállalatunk számára” – mondta Paul Polman, az Unilever vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >