Megvenné az Unilever a Sara Lee kozmetikai üzletágát
Az Unilever pénteken bejelentette, hogy megvásárolná a Sara Lee kozmetikai üzletágát. Az 1,275 milliárd eurós ügylet még a hatóságok és az európai szakszervezetek jóváhagyására vár.
Az egyesülés konkrét lépéseit az Unilever addig nem hozhatja nyilvánosságra, amíg le nem zárulnak az egyeztetési folyamatok az európai szakszervezetekkel, és amíg a vállalat meg nem kapja az illetékes hatóságok engedélyét.
Az ügylet többek között olyan kozmetikai márkák megvásárlását érinti, mint a Sanex, a Radox vagy a Dushdas, amelyek erősítik az Unilever vezető pozícióját a kozmetikumok és dezodorok kategóriájában. A Sara Lee kozmetikai üzletágához tartozó márkák jól kiegészítik az Unilever népszerű szájápolási, tisztítószer és az olyan erős babaápolási termékeit, mint például a Gabi márka. Az ügyletnek köszönhetően az Unilever márkaportfoliója teljesebbé és differenciáltabbá válik, így a testápolási kategóriában a fogyasztók minden igényét kielégíti majd.
„A kozmetikai üzletág stratégiai jelentőségű az Unilever számára. A Sara Lee márkáit szeretik a fogyasztók. Jól illeszkednek a meglévő termékkínálatunkhoz, és a növekedés lehetőségét biztosíthatják a vállalatunk számára” – mondta Paul Polman, az Unilever vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >