Megvásárolta a Nestlé az Essentia funkcionálisvíz-márkát
A Nestléé lett a prémium funkcionálisvíz-márka, az Essentia Water. A washingtoni bázisú Essentia volt az első, a piacon több mint húsz évvel ezelőtt megjelent ionizált lúgos víz, amely saját szegmensében piacvezető. 2020-ban a vállalat árbevétele 192 millió dollárt ért el.
A tranzakció a Nestlé vízüzletága 2020 júniusában bejelentett átalakításának része. Az élelmiszeripari óriás portfólióját igyekszik a nemzetközi prémium és ásványvízmárkákra, valamint olyan egészséges hidratáló termékekre kihegyezni, mint a funkcionális víz.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős beruházásokat jelentett be a Nestlé és a Lactalis Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új technológia forradalmasíthatja a kakaó előállítását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >90 éves idén a KitKat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a bruttó átlagkereset 693 700 forint volt, 9,0 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kukoricapiac: gyenge termés, növekvő bizonytalanság, átrendeződő import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >