Megvásárolta a Nestlé az Essentia funkcionálisvíz-márkát
A Nestléé lett a prémium funkcionálisvíz-márka, az Essentia Water. A washingtoni bázisú Essentia volt az első, a piacon több mint húsz évvel ezelőtt megjelent ionizált lúgos víz, amely saját szegmensében piacvezető. 2020-ban a vállalat árbevétele 192 millió dollárt ért el.
A tranzakció a Nestlé vízüzletága 2020 júniusában bejelentett átalakításának része. Az élelmiszeripari óriás portfólióját igyekszik a nemzetközi prémium és ásványvízmárkákra, valamint olyan egészséges hidratáló termékekre kihegyezni, mint a funkcionális víz.
Kapcsolódó cikkeink
Globális létszámcsökkentést hajt végre a Nestlé a hatékonyság jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Airfryer-generációt célozza a Maggi új kampánya Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több réteg, több választás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >67 milliárd forint a fenntartható vízgazdálkodásra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladhatja romániai üzleteit a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
