Megvásárolta a Nestlé az Essentia funkcionálisvíz-márkát
A Nestléé lett a prémium funkcionálisvíz-márka, az Essentia Water. A washingtoni bázisú Essentia volt az első, a piacon több mint húsz évvel ezelőtt megjelent ionizált lúgos víz, amely saját szegmensében piacvezető. 2020-ban a vállalat árbevétele 192 millió dollárt ért el.
A tranzakció a Nestlé vízüzletága 2020 júniusában bejelentett átalakításának része. Az élelmiszeripari óriás portfólióját igyekszik a nemzetközi prémium és ásványvízmárkákra, valamint olyan egészséges hidratáló termékekre kihegyezni, mint a funkcionális víz.
Kapcsolódó cikkeink
Egy milliárd dollárból bővíti a gyártást Mexikóban a Nestlé
A Nestlé bejelentette, hogy 1 milliárd dolláros beruházást eszközöl Mexikóban…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >