Megvásárolta a Nestlé a Freshly-t
Megvásárolta a Freshly-t a Nestlé. A cég ma jelentette be, hogy megszerezte az USA egyik vezető, frissen készült ételeket házhoz szállító cégét.

Megint nagyot léptek előre
A Freshly 950 millió dollárért cserélt gazdát. A szerződést a Nestlé a tranzakcióról október 30-án írta alá.
A Freshly-t 2012-ben alapították. A cég séfek által, frissen elkészített ételek házhoz szállítását végzi, ráadásul olyan összetevőkből, amelyek az egészséges táplálkozást támogatják.
A lépés azt jelzi, hogy a Nestlé felismerte, mit és hogyan esznek az emberek otthon. A cég világszínvonalú kutatási és fejlesztési kapacitása a Freshly magasfokú fogyasztói elemzői platformjával kombinálva fantasztikus lehetőségeket jelent a Nestlé teljes portfóliójában.
Az Egyesült Államok legnagyobb étel- és italcégeként a Nestlé elkötelezett az élelmiszeripar evolúciójának elősegítése mellett, s ehhez számos innovációt alkalmaz teljes működési palettáján, legyen szó in-house lehetőségekről vagy stratégiai akvizíciókról.
A Nestlé 2017-ben már megszerezte a Freshly részvényeinek 16%-át, ami az első stratégiai lépés volt annak érdekében, hogy tesztelje a frissen elkészített ételek házhozszállításának virágzó piacát. A Freshly úttörő szerepet játszott a közvetlenül a fogyasztókhoz eljuttatott, friss étel-kiszállító csatornában, és híres standardként funkcionáló technológiájáról és elemzéseiről, amely mostantól a Nestlé erős alapokkal rendelkező innovációs törekvéseire épül majd.
2015-ös indulása óta a Freshly évről évre növekedett. Mára hetente több mint egymillió adag ételt szállít házhoz 48 államban.
Nestlé USA
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >