Megvásárolta a Nestlé a Freshly-t
Megvásárolta a Freshly-t a Nestlé. A cég ma jelentette be, hogy megszerezte az USA egyik vezető, frissen készült ételeket házhoz szállító cégét.

Megint nagyot léptek előre
A Freshly 950 millió dollárért cserélt gazdát. A szerződést a Nestlé a tranzakcióról október 30-án írta alá.
A Freshly-t 2012-ben alapították. A cég séfek által, frissen elkészített ételek házhoz szállítását végzi, ráadásul olyan összetevőkből, amelyek az egészséges táplálkozást támogatják.
A lépés azt jelzi, hogy a Nestlé felismerte, mit és hogyan esznek az emberek otthon. A cég világszínvonalú kutatási és fejlesztési kapacitása a Freshly magasfokú fogyasztói elemzői platformjával kombinálva fantasztikus lehetőségeket jelent a Nestlé teljes portfóliójában.
Az Egyesült Államok legnagyobb étel- és italcégeként a Nestlé elkötelezett az élelmiszeripar evolúciójának elősegítése mellett, s ehhez számos innovációt alkalmaz teljes működési palettáján, legyen szó in-house lehetőségekről vagy stratégiai akvizíciókról.
A Nestlé 2017-ben már megszerezte a Freshly részvényeinek 16%-át, ami az első stratégiai lépés volt annak érdekében, hogy tesztelje a frissen elkészített ételek házhozszállításának virágzó piacát. A Freshly úttörő szerepet játszott a közvetlenül a fogyasztókhoz eljuttatott, friss étel-kiszállító csatornában, és híres standardként funkcionáló technológiájáról és elemzéseiről, amely mostantól a Nestlé erős alapokkal rendelkező innovációs törekvéseire épül majd.
2015-ös indulása óta a Freshly évről évre növekedett. Mára hetente több mint egymillió adag ételt szállít házhoz 48 államban.
Nestlé USA
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >