Megvásárolta a Nestlé a Freshly-t
Megvásárolta a Freshly-t a Nestlé. A cég ma jelentette be, hogy megszerezte az USA egyik vezető, frissen készült ételeket házhoz szállító cégét.

Megint nagyot léptek előre
A Freshly 950 millió dollárért cserélt gazdát. A szerződést a Nestlé a tranzakcióról október 30-án írta alá.
A Freshly-t 2012-ben alapították. A cég séfek által, frissen elkészített ételek házhoz szállítását végzi, ráadásul olyan összetevőkből, amelyek az egészséges táplálkozást támogatják.
A lépés azt jelzi, hogy a Nestlé felismerte, mit és hogyan esznek az emberek otthon. A cég világszínvonalú kutatási és fejlesztési kapacitása a Freshly magasfokú fogyasztói elemzői platformjával kombinálva fantasztikus lehetőségeket jelent a Nestlé teljes portfóliójában.
Az Egyesült Államok legnagyobb étel- és italcégeként a Nestlé elkötelezett az élelmiszeripar evolúciójának elősegítése mellett, s ehhez számos innovációt alkalmaz teljes működési palettáján, legyen szó in-house lehetőségekről vagy stratégiai akvizíciókról.
A Nestlé 2017-ben már megszerezte a Freshly részvényeinek 16%-át, ami az első stratégiai lépés volt annak érdekében, hogy tesztelje a frissen elkészített ételek házhozszállításának virágzó piacát. A Freshly úttörő szerepet játszott a közvetlenül a fogyasztókhoz eljuttatott, friss étel-kiszállító csatornában, és híres standardként funkcionáló technológiájáról és elemzéseiről, amely mostantól a Nestlé erős alapokkal rendelkező innovációs törekvéseire épül majd.
2015-ös indulása óta a Freshly évről évre növekedett. Mára hetente több mint egymillió adag ételt szállít házhoz 48 államban.
Nestlé USA
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >A világ több országában magyar felirat lesz a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a…
Tovább olvasom >