Megvásárolta a Nestlé a Freshly-t
Megvásárolta a Freshly-t a Nestlé. A cég ma jelentette be, hogy megszerezte az USA egyik vezető, frissen készült ételeket házhoz szállító cégét.
A Freshly 950 millió dollárért cserélt gazdát. A szerződést a Nestlé a tranzakcióról október 30-án írta alá.
A Freshly-t 2012-ben alapították. A cég séfek által, frissen elkészített ételek házhoz szállítását végzi, ráadásul olyan összetevőkből, amelyek az egészséges táplálkozást támogatják.
A lépés azt jelzi, hogy a Nestlé felismerte, mit és hogyan esznek az emberek otthon. A cég világszínvonalú kutatási és fejlesztési kapacitása a Freshly magasfokú fogyasztói elemzői platformjával kombinálva fantasztikus lehetőségeket jelent a Nestlé teljes portfóliójában.
Az Egyesült Államok legnagyobb étel- és italcégeként a Nestlé elkötelezett az élelmiszeripar evolúciójának elősegítése mellett, s ehhez számos innovációt alkalmaz teljes működési palettáján, legyen szó in-house lehetőségekről vagy stratégiai akvizíciókról.
A Nestlé 2017-ben már megszerezte a Freshly részvényeinek 16%-át, ami az első stratégiai lépés volt annak érdekében, hogy tesztelje a frissen elkészített ételek házhozszállításának virágzó piacát. A Freshly úttörő szerepet játszott a közvetlenül a fogyasztókhoz eljuttatott, friss étel-kiszállító csatornában, és híres standardként funkcionáló technológiájáról és elemzéseiről, amely mostantól a Nestlé erős alapokkal rendelkező innovációs törekvéseire épül majd.
2015-ös indulása óta a Freshly évről évre növekedett. Mára hetente több mint egymillió adag ételt szállít házhoz 48 államban.
Nestlé USA
Kapcsolódó cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >